miercuri, 7 aprilie 2010

Easter Menu /Meniu de Paste /Ostermenü


Va invit sa participati la "Miercurea fara cuvinte":

28 de comentarii:

  1. Frumoasa masa,meniu incitant,deci...viata de vis continua !!!
    Cum va simtiti dupa sarbatori ??? Cum e timpul pe la voi ??

    RăspundețiȘtergere
  2. http://paulgabor.com/2010/04/07/mizerabila-blogosfera/

    RăspundețiȘtergere
  3. Talentul artistic se vede si din aranjarea unei mese si din gandirea unui meniu. Cred ca la voi este cultivat constient cu rezultate care lasa intotdeauna gura apa, dar si inspira. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Hmmm! Si cred ca sunt pe putin la fel de gustoase precum arata:) Guten appetit!

    RăspundețiȘtergere
  5. Eleganta...simt artistic si mai ales pricepere!

    RăspundețiȘtergere
  6. Eleganta... Esti o artista! Ar trebui sa iau lectii de la tine! Felicitari... pentru meniu, pentru atmosfera creata.

    RăspundețiȘtergere
  7. Joco,
    multumesc pentru complimente :)
    Vremea este rece...dimineata la ora 6, de o saptamâna, temperatura este în jur de 0°C (când în minus, când putin în plus); de ieri însa la amiaza este soare si frumos...eu sunt însa la serviciu :( când vin acasa, la ora 17 este din nou racoare...Macar nu mai ploua :)
    Dupa sarbatori ne simtim...mai grei :)

    RăspundețiȘtergere
  8. calator,
    ne completam foarte bine, eu si sotul meu :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Alina,
    Dankeschön :) Nu mai putin festiv decât când ati fost voi aici, nu? Te pup

    RăspundețiȘtergere
  10. Lucian,
    ups² :))
    Nici un pacat atâta vreme cât esti constient si-ti tii sub control greutatea. Nu uita: te am sub lupa!

    RăspundețiȘtergere
  11. Giulia,
    daca-ti spun ca sotul meu gateste, ma crezi? eu ma ocup de decoratiuni :)) si chibitez. În bucatarie, el e seful (undeva trebuie sa fie si el sef, nu?! ha-ha, glumesc)

    RăspundețiȘtergere
  12. ce meniu! de hotel 7 stele :) Grozav arata totul!

    RăspundețiȘtergere
  13. I'll take the strawberry and chocolate combo! I've never tried them together before, but I've heard they are good together.

    RăspundețiȘtergere
  14. Such beautiful food pictures... now I'm hungry!

    RăspundețiȘtergere
  15. Sa tot petreci, la o asa masa! Ce pofta mi-ai facut cu cotletul de miel si fasolica în sunculita! nici de la desert nu m-as putea abtine! ciorbita acra am avut si noi si ouaaaaa...ca am fost si la stropit :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Daddy Forever,
    they are Truffle Ice Cream :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Your Easter feast looks delicious and inviting. Happy Easter!

    RăspundețiȘtergere
  18. Oh, Doamne, nu ştiu cum de ajung prin zonă exact atunci când ai poze dintr-astea. Le-aş da la printat şi să mănânc hârtia, măcar, dar nu am imprimantă color.
    Aşa că mă mulţumesc să înghit în sec. Cred că trag o fugă până la supermarket, să-mi cumpăr ceva :D

    RăspundețiȘtergere
  19. Sandy,
    Thanks for taking the time to comment. Happy Easter! and happy Wordless Wednesday! :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Cell61,
    sorry, n-am vrut sa-ti produc cheltuiala :))
    PS: treci si tu mai des...De exemplu, aztazi -pe blog- sunt femei de admirat ;)

    RăspundețiȘtergere
  21. Minunat totul.Eu pe sotul meu il gonesc din bucatarie.Acolo eu sunt sefa. :)

    RăspundețiȘtergere
  22. Victoria draga,
    indiferent cine e "sef" important este sa fie armonie :)

    RăspundețiȘtergere