marți, 14 februarie 2023

Un pic de Klimt... pentru acasa


 Unul din pictorii mei preferati este Klimt. Holul meu de la intrare este decorat cu "Sarutul" ☺ Rama oglinzii este "creatie" proprie (aici detaliat 😜 cum si ce), taburelul are o husa pe care eu am cusut-o dintr-un material imprimat cu "Sarutul", pe etajera se gaseste o farfurie din sticla si o vazuta tot din sticla pictata, iar pe perete, atârna o copie a celebrului tablou. 
De data aceasta, din Muzeul Belvedere, nu am cumparat decat un semn de carte si cate un magnet de frigider cu pictura "der Kuss" pentru mine si unul pentru fiica mea Raluca, iar pentru fiica mea Adela, am ales un magnet cu pictura "Goldene Adele"🥰 PS: aceasta postare este o completare la "Daca este Viena, atunci e Klimt"

6 comentarii:

  1. Ce frumoase lucrusoare. Si chiar material cu picturile lui nu am vazut inca!
    Multumesc pentru prezentare, draga Carmen! Zile minunate de vacanta! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ☺ Holul este "Klimt" ☺ Dormitorul este "Monet" ☺
      Ma bucur daca ti-a placut prezentarea ♥
      Multumesc mult, Suzana draga ♥ O saptamana placuta si tie!

      Ștergere
  2. Draga Luiza, imi cer iertare, aici intru mai rar - blogul pe care activez este cel de la adresa
    https://vis-si-realitate-2.blogspot.com/
    Ma bucur mult ca m-ai regasit si iti amintesti de MfC - aceasta rubrica functioneaza inca, in fiecare miercuri. Te asteptam ♥

    RăspundețiȘtergere
  3. dra aLuiza, toate comentariile la postari mai vechi de 2 zile intra automat in "asteptare" si cum nu intru deseori aici, nu am observat comentariile tale. Imi cer scuze.
    Te rog sa notezi adresa de blog
    https://vis-si-realitate-2.blogspot.com/
    este cea activa ♥

    RăspundețiȘtergere
  4. Dear Carmen,

    I'm a huge fan of Klimt, and I adore all the pieces you have managed to collect.

    https://natashamusing.com/2023/03/brain-fever-a-forest-escapade-guest-post-natasha-musing/

    RăspundețiȘtergere