duminică, 1 noiembrie 2009

1 NOIEMBRIE

În traditiile multor tari pe pamânt, aprinderea unei lumânari este un act sacru.
O lumânare aprinsa spune mai mult decât multe cuvinte pot spune.
Daca nu suntem acolo unde sunt îngropati cei dragi noua, gândul poate învinge timpul si spatiul...Aprind o lumânare si ma gândesc la cei dragi dusi dintre noi, stiu ca ma privesc de acolo de SUS si stiu ca se bucura de fiecare fapta buna, de fiecare cuvânt întelept, de fiecare succes al meu...În timp ce lumânarea arde, rostesc o rugaciune, întotdeauna alta...întotdeauna aceeasi - sunt gândurile mele spontane...este trecutul si viitorul, durerea si bucuria, regretul si neputinta întelegerii, este voia lui Dumnezeu...

Viata este o flacara ce se stinge întotdeauna, dar recapata o scânteie ori de câte ori se naste un copil...(George Bernard Shaw)
Viata înseamna a transforma constant în lumina si în flacara tot ceea ce suntem si tot ce întâlnim. (Frederich Nietsche)
Moartea este cuibul pasarei Phoenix. (William Shakespeare)
Omul care moare este asemenea unui astru ce asfinteste, dar care se înalta mai stralucitor în alta emisfera. (J. W. Goethe)
Viata este un dar pe care îl meritam numai atunci când îl daruim. (Rabindranath Tagore)

4 comentarii:

  1. Dumnezeu sa-i odihneasca pe toti cei dusi de pe lumea asta!

    RăspundețiȘtergere
  2. E bine sa ne reamintim de cei ce nu mai sunt decat in amintire. Caci asa vom fi si noi intr-o zi. Si tot ce putem spera e ca numarul celor care-si amintesc de numele nostru sa fie mare. Dar acest lucru depinde de noi.

    RăspundețiȘtergere
  3. Da Carmen, am aprins câte o lumânare pentru fiecare...si am încercat sa-mi amintesc frumoase momente petrecute cu cei dusi dintre noi - prea repede... e cumva întotdeauna prea repede! Am fi avut înca ceva de povestit, de aratat, poate de dovedit...

    RăspundețiȘtergere
  4. Gânduri pure, citate frumoase...
    A mai trecut un 1 noiembrie...

    RăspundețiȘtergere