vineri, 6 noiembrie 2009

Cornuri à la OANA

star
Pe blogul Oanei am gasit o multime de retete, cu explicatii si fotografii, o COMOARA!
Azi mi-am mobilizat fetele si am petrecut toate trei, vre-o doua ore în bucatarie. Am reusit sa facem:
-Cornuri cu branza-de-vacuta si cascaval ras
-Cornuri cu carne tocata
Totul a functionat perfect, conform retetei...{mai ciudat a fost când a mai sarit un pic de faina pe laptop!!! senyumkenyit }
Sotul meu nici nu a mai avut rabdare sa se raceasca- a probat imediat si din unele si din celalate- la o berica si a spus, ca si noi, ca sunt o grozavie!
Cum arata, putem dovedi cu poze însa...trebuie sa ne si credeti: sunt DELICIOASE!
tepuktangan
Asa ca Oana poate fi mândra de elevele ei! peace Multumim Oana!ros
PS. Blogul Oanei ma inspira la mai multe...cred ca am sa încep sa-i fac concurenta sotului meu, care pâna acum a fost singurul bucatar al familiei!

3 comentarii:

  1. Ce ma bucur!
    Super ti-au iesit si vad ca au placut tuturor. Mi-ar placea ca si sotul meu sa ma ajute in bucatarie, asta poate pentru ca in familia mea tata este un bucatar desavarsit insa sotul meu nu face decat sa spele uneori vasele si nici asta tot timpul doar cand ma vede pe mine foarte obosita.
    Si ai facut si cu carne tocata.... cate bunatati!
    Tu vorbesti de cornuri si mie imi este o foame de nu vad bine sa scriu, ma duc repede sa fac ceva cu conopida. Pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Pofta buna Oana! da, cornurile virtuale nu satura de loc!:-)
    Statisticile spun ca în Germania aprox. 75% din barbati gatesc, iar sotul meu o face cu mare pasiune (de meserie este inginer proiectant). Fiica cea tânara îl asista cu placere- pe cea mare nu o atragere nimic în bucatarie!
    Eu am gatit o gramada de ani, înainte sa-mi gasesc adevarata jumatate...si stiu sa-mi apreciez barbatul!:-)

    RăspundețiȘtergere
  3. Aaaa, bine ca am acum si eu adresa cu retete...Intr-adevar o comoara! Da fain mai arata cornurile voastre!

    RăspundețiȘtergere