joi, 3 decembrie 2009

Am o scuza!

Astazi n-am scris nimic (s-ar putea da vina pe lipsa de inspiratie!)...Daca vre-unul din comentariile pe care le-am facut pe ici pe colo au fost...ciudate (ca sa nu spun "proaste" pentru ca în fond si la urma urmei e vorba despre persoana mea malu), va spun ca tocmai am descoperit cauza pentru care am si dovada!******************************malumenarigelakgulingtandukgarupalegelakgulingtepuktanganhahgelakgulingsenyumnangihgelakgulingsedihsenyumgelakguling******************************
Am reusit-o si pe asta! Zic mai bine "Noapte buna!"

10 comentarii:

  1. hai ca asta-i buna! Ia sa-mi verific si eu bioritmul...poate-mi gasesc si eu scuza :-))

    RăspundețiȘtergere
  2. Cauta pana gasesti...Totdeauna "altcineva" trebuie sa fie vinovat! :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. ;)) Si eu am dat vina pe bioritm cat am fost deprimata. Si mi-am propus sa notez perioadele ca sa vad cand ma pot astepta la scaderi...

    RăspundețiȘtergere
  4. Am ceva de scris până duminică şi mă simt cam ca în grafic...

    RăspundețiȘtergere
  5. :-)dupa cum te cunosc, char si asa daca ar fi, tot ne dai gata! Geniul nu doarme!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ha! altii ramân pe linia asta in mod constant si nici nu-si fac probleme!:-))
    Si tocmai voi va plângeti!...

    RăspundețiȘtergere
  7. A,nu e vorba de delectare, am de terminat nişte lucrări ştiinţifice, pe teme care-mi cam displac...

    RăspundețiȘtergere
  8. Vania...atunci...Mult succes si inspiratie! (Poate da Mos Nicolae o mâna de ajutor)

    RăspundețiȘtergere