marți, 5 ianuarie 2010

La plimbare

Astazi sotul meu trebuie sa mearga cu masina la avizat, pentru un nou Tüv, Raluca si-a dat întâlnire cu prietenul în oras, Adela lucreaza de zor la Abitur-Facharbeit (Lucrarea de specialitate pentru bacalaurat) si eu...n-am chef sa ramân acasa cu cefeluta în mâna! Raluca se ofera sa ma ia la plimbare si accept fara sa stau mult pe gânduri.
Afara ne întâmpina un ger uscat, sa nu uitam ca mâine este Boboteaza!
Orasul este asa cum l-am lasat ieri seara...vitrinele sunt înca decorate în stil hibernal, Pomul de Iarna a ramas în mijlocul pietii, casutele de lemn sunt demontate cu elan, magazinele-si intra încet în viata normala...este a cincea zi a noului an!

Un afis ne atrage atentia ca mâine va avea loc extragerea loto ce dispune de un fond de câstiguri de 5 milioane de euro! Deci completam fiecare câte un bilet cu varianta simpla. Si râzând, facem planuri cum am cheltuii Jackpotul, în cazul în care am fi fericitii câstigatori...ba chiar gasim o oferta de cumparare a unui palat, pentru doar 1.850.000€. Un chilipir...si jumatate din câstig se duce...
Un slabanog înalt, cu ochi si par albastu. îmi cade cu tronc si-l sarut în plina strada, fara sa-mi pese de trecatori, apoi intram la Chinez. Servim rata cu sos dulce-acrisor si nectar de guave. Apoi continuam plimbarea în centrul orasului si pasii ni se îndreapta spre Basilika St. Ulrich und Afra, motiv sa ne reculegem câteva minute, sa aprindem câte o lumânare, sa ne bucuram de filigranul arhitectonic.
La întoarcerea spre casa, avem onoarea de a calatori cu un tramvai nou-nout! Mai silentios decât precedentul model, cu forme rotunjite si monitoare pentru reclame, ce atârna în fiecare segment, tramvaiul mi s-a parut exagerat de luminos, poate si din cauza ca era foarte curat.

4 comentarii:

  1. Esti grozava! dragoste la prima vedere cu tipul desirat cu ochi si par albastru?! :-) M-am distrat grozav!
    Daca vei câstiga 5 milioane,faci un chef la palatul ala pe care-l cumperi? Mi-as comanda o rochie noua :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ah, nu! doar o toana de moment :-)
    Cât despre balul de la palat...e clar ca esti pe lista invitatilor de onoare.

    RăspundețiȘtergere
  3. Suna bine plimbarea ta! La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani Elena! multumesc de vizita, am trecut si eu pe la tine :-)

    RăspundețiȘtergere