joi, 10 mai 2018

Pantofii de toamna ai Ginei

Miercurea fara cuvinte - Pantofii preferati

11 comentarii:

  1. multe din participantele la MfC au spus "prefer pantofii comozi"... pentru mine este de neconceput sa port patofo incomozi, de aceea ma gandesc ca ele au vrut sa spuna "pantofi cu talpa joasa, pantofi cu forma rotunda, larguti"... Eu am tot felul de pantofi, cu toc, balerini, cu talpa joasa, cu talpa platou, ascutiti la vârf, rotunzi sau patratosi... toti sunt comozi, altfel nu i-as încalta!
    Când gasesc ceva dragut, daca "punga " imi permite, cumpar 3-4 culori diferite ale aceluias model ☺☺☺ Asa am facut cu o ghetuta de toamna si cu cateva modele de balerini. Pentru mine cei mai placuti balerini pentru vara sunt cei produsi de firma Vegan. Am in bej, rosu si oranj si stau pe picior ca o a doua piele! nici nu ii simt insa ma protejeaza la mers. Nu arata ei elegant, insa sunt excelent de purtat. Deasemenea, pentru vara port cu mare placere sabotii de protectie ☺☺☺ da dadada! stiu ca e de râs, sabotii sunt practic incaltari ce intrunesc normele de protectie in uzine - au varf protejat cu otel, talpa antialunecare, izolatoare de curent electric sau lichide fierbinti si îmbraca o cat mai mare suprafata a labei piciorului. Sunt executati din materiale speciale, care ofera talpii o clima perfecta - nu tin cald si nici rece... Sunt grei, insa foarte stabili, asa ca ii iau cu mine de multe ori si in concedii - mai ales cand mergem la mare. Ii port cu mullta placere pe plaja ☺☺☺ Doamne, e jenant dar acesta este adevarul ☺☺☺
    Pantofii aici prezentati de tine suntcu adevarat draguti. cei din prima si a treia poza, avantajeaza persoanele cu numar mic la pantof ☺ Am si eu insa pe mine nu arata bine ;-) Balerinii din ultima poza imi plac foarte mult!
    Te pup Gina draga. Happy WW! ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Noroc la pantofi nu prea am avut datorită numărului mic pe care îl port...cand am nevoie de o anumită culoare greu o găsesc, în consecință cumpăr ce-mi pică după o zi lungă de căutări...decât să rămân desculță 😊
      Pupici și gânduri bune, Carmen dragă!

      Ștergere
    2. Carmen eu am niste pantofi de la Marelbo, de seara, bordo, lacuiti. Arata super. Sunt comozi 5 minute, dupa care simt ca ma prabusesc, altfel nici nu-i luam... Mmmm!

      Ștergere
  2. Ce simpatic se vad pozele de sus in jos! O alta perspectiva prin intermediul pantofilor!

    Multumesc pentru colectie, Gina! Sa te bucuri mereu de pantofii preferati!
    Happy ce zi vrei tu! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Colectia de pantofi surprinsa pe un fundal de toamna tarzie, nu ma sfiesc sa o port si in zilele reci, intunecate de primavara.
    O alta patanie la cumparat de pantofi este sa te intorci acasa cu o pereche care-ti vin perfect dar au o culoare rara, bej deschis...timpul si vestimentatia potrivita mi-a demonstrat ca am facut o alegere buna desi nu am fost incantata initial.
    Happy WW tardiv, dar cu generozitatea gazdei, ca o exceptie, azi se admite!
    Multumesc pentru urari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu port bej, alb fildes, roz pal sau roz somon in sezonul cald. Merg!

      Ștergere
  4. Genul de pantofi care-mi plac! :)
    Pentru mine, comod inseamna sa... pot alerga cu pantofii pe care-i port! :) Desi imi plac foarte mult balerinii... nu prea pot alerga cu ei. :)) De ce sa alerg?! Habar n-am! :)) E doar ideea mea de "comod". :)
    Am si pantofi cu tocuri de 3-5 cm si o singura pereche cu toc de 10 cm (pe care nu-i mai port de ani, dar imi plac, si nu-i dau). :)
    Sabotii tai par perfecti si pentru mine! Mai ales la mare sau... "la iarba verde"! :) Desi... pentru iarba as prefera baschetii - sa nu zic ca as vrea "cizme-muschetar"! Am - sigur! :)) - fobie la ceea ce misuna prin iarba! :)
    Seara frumoasa iti doresc, Carmen draga!
    Imbratisari si pupici, cu drag, de la trio pentru trio! <3
    P.S. Avem o amica ce-si cumpara inacaltamintea de la... "copii" (are cateva perechi de pantofi superbi "pentru copii". :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Its nice to have a collection of interesting and comfortable shoes- Enjoy them

    RăspundețiȘtergere
  6. Awesome blog! Do you have any tips for aspiring writers?
    I'm hoping to start my own blog soon but I'm a little
    lost on everything. Would you recommend starting with a free platform like Wordpress or go for a
    paid option? There are so many choices out there that I'm completely confused ..
    Any suggestions? Appreciate it!

    RăspundețiȘtergere
  7. I love your photos! And your cute shoes!!!

    - Lisa

    RăspundețiȘtergere