vineri, 5 martie 2010

Primavara?!

Azi dimineata la ora 7 au fost -4°C. Ziua întreaga a batut un vânt deosebit de rece care mi-a amintit de cele mai urâte zile de iarna...Buletinul meteo chiar anunta pentru mâine ninsoare, cu pâna la 10 cm. zapada! Ciclonul Yve este de aceasta data vinovat...
Dar, la noi în casa este primavara. Lamâiul a înflorit si împrastie o mireasma placuta mediteraniana, lalele zâmbesc pe masa, fructele exotice dau o nota vesela bucatariei, un cappucinno si o cupa cu tiramisù ne întaresc starea buna de spirit...Din partea mea, po'a sa tune si sa fulgere :)

14 comentarii:

  1. Frumos foarte frumos,reusesti sa ne-nveselesti si pe noi,pentru ca timpul urat se extinde in toata europa! Nu vorbesc de ce e la noi...
    Ma bucur gasind la tine un punct de sprijin....
    ..viata de vis continua....

    RăspundețiȘtergere
  2. JocoK,
    ca vrea iarna, sau nu vrea sa creada...primavara a venit! Martisoarele au fost împartite, în trei zile vine si Ziua Mamei...E tot mai clar ca trebuie sa-si traga trena si sa dispara schiopatând spre emisfera de sud...
    O seara placuta îti doresc :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa stai in caminul cald si inmiresmat cand afara domneste inca iarna colturoasa ... te simti cu adevarat in Bratele ocrotitoare ale lui Dumnezeu! Sa fiti binecuvantati!

    RăspundețiȘtergere
  4. Fly,
    cât de mult ma bucur ca te-am "întâlnit"! Esti o adevarata lumina în blogosfera :)
    Binecuvântat sa fii si tu si familia ta!

    RăspundețiȘtergere
  5. multa culoare! inseamna ca in sufletul tau primavara a sosit deja!

    RăspundețiȘtergere
  6. Donca,
    :) abia astept sa pot umbla desculta prin iarba verde...

    RăspundețiȘtergere
  7. Vaaaai, Carmen, ce de plante aveti!!!!E frumos tare la voi!...
    Si e foarte bine ca mancati multe fructe...vitamina C!
    Mi-ai facut pofta de-un tiramisu, daca mai punem si-aun cappucino alaturi,vorba ta, poa' sa tune si sa fulgere afara!
    Gand bun, draga mea!Weekend cat mai placut!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  8. CARMEN, esti super optimista,i-mi place, dar,exista si un dar,te anunt (cu pesimism) ca iarna putem avea si in Aprilie !!!(fereasca Sfantu)

    RăspundețiȘtergere
  9. wow..super!Azi a batut vantul tare naspa si la noi, cu siguranta va aduce ceva (adica zapada), dar vazand atata culoare in pozele tale, m-a inviorat putin. F. frumos arata.

    RăspundețiȘtergere
  10. O intrebare aproape banala :va place Enya ????
    Pentru ca urmeaza..la video beius.....

    RăspundețiȘtergere
  11. Minunat!Si eu zic la fel.Fructele mele insa nu stau la vedere ca se ofilesc asa ca le tin in camara,la rece,dar tare imi doresc un suport pentru fructe in bucatarie...tre'sa caut caci el singur nu vine acasa :D
    Unde-s copiii,au plecat deja?

    RăspundețiȘtergere
  12. Tartoras,
    na? ai terminat cu ordinea dupa petrecere? (Ce faine pozele de la ziua ta!) Te pup si eu :)

    RăspundețiȘtergere
  13. JocoK,
    stiuuuuuu; acum câtiva ani am avut în mai zapada de o jumate de metru. Nimic nu e imposibil! Dar...viata e frumoasa :))
    Enya! excelent. Îmi place :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Elisa,
    noi punem fructele la vedere, asa ne tenteaza; daca le depozitam în pivnita (nu avem camara) uitam de ele.
    De ofilit nu apuca la noi :) Suntem 4 lacuste! Cumparam de doua ori pe saptamâna atâtea câte sunt acum în poze :)

    RăspundețiȘtergere