duminică, 14 martie 2010

Pentru prieteni

Invit toti prietenii mei virtuali la "Antrenamentul mintii".
La aceasta adresa veti gasi precis macar un joc interesant care va va relaxa pentru câteva minute. "Brian age" test 1 -4, "Tower of Hanoi" sau "Mosguoito" va va alunga cu siguranta plictiseala într-o zi rece si instabila, acum între doua anotimpuri :)
Deci: Belle de Jour, Lucian, Alina, Vaca Verde, Mosu, Giulia, Oana Stoica-Mujea, Donca, Vania, Elisa, Victoria, Paul, Joco, Zâna, Flavius, Cell61, Irina, Calator, Oana-mama, Cami, Ceska777, Hash, Angela, Caius, Ioan Sorin Usca, Florin, Tartoras, Ana Usca, Shari, Carmen Musat-Coman, Nina, va doresc distractie placuta!

20 de comentarii:

  1. Multumesc mult! Am reusit sa zdrobesc 50 de tantari intr-un minut jumate! Sper sa nu fie nevoie de recordul asta la vara in camera mea!

    Spor in toate!

    RăspundețiȘtergere
  2. Joco,
    Nu mai spui nimic! Nici tie nu-ti vine a crede ca ai flexibilitatea mentala a unuei persoane de 35 de ani, asa-i?! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Florin,
    sunt sigura ca nu o sa ai nevoie de antrenament în acest sens! dar jocul este distractiv, nu? Ai aranjat si Turnul HAnoi? sau culorile si cuvintele...:)) Exercitiile de mate sunt deasemenea distractive, dar mai ales simpatic este rezultatul jocului :) Distractie placuta mai departe!

    RăspundețiȘtergere
  4. Zâna,
    ;-) ma bucur daca ai gasit ceva pe gustul tau!

    RăspundețiȘtergere
  5. 50 de tantari am omorat, in doar 2 minute :), ultimii au fost foarte greu de nimerit :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Lucian,
    Super!cum stai la capitolul "ordonatul culorilor"(Brian age test 3)?

    RăspundețiȘtergere
  7. multumim, multumim...
    cel mai tare ma pricep la desurubat hartia higienica....
    a fost un schimb de linkuri reciproc avantajos; sper... ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. Mosu,
    aaa, schimb de link zici? clar! vara-i aproape si barbatu-meu are nevoie precis de un slip nou pentru baie ;-)mersi!

    RăspundețiȘtergere
  9. OOOO
    Multumesc mult
    Chiar am nevoie de ceva ...fie distractiv fie linistitor
    O saptamana sper buna sa ai
    :)

    RăspundețiȘtergere
  10. M-am jucat ca-si Fly ,de fapt m-am distrat putin .Merci CARMEN, pentru idea ta, cum am zis mereu activa, de-si,cred, ca nici tu nu mai ai 35.....
    Vino in vizita ...te astept cu drag!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Belle,
    ma bucur! treci pe aici de câte ori vrei sa te joci :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Joco,
    nu! nu mai sunt 35...sunt 32 :) sufleteste ha-ha :)) (vârsta nu e importanta decât pentru a pretinde pensia ha-ha, în rest...tineri si nebunatici trebuie sa fim! NU prosti! asta nu mai e voie...am fost la 25 ha-ha)

    RăspundețiȘtergere
  13. La jocuri nu m-am băgat, că nu le joc, zilele astea, nici pe ale mele. Am de terminat nişte lucrări complicate.

    RăspundețiȘtergere
  14. multumesc
    am sa ma incumet in clipele de liniste
    cele bune!

    RăspundețiȘtergere