marți, 30 martie 2010

Înainte de Pasti

Cu jacheta si pantofi, te bate vântul de nu te vezi! Cu palton si cizme, esti caraghios deja! Greu sa gasesti o cale de mijloc! Una este însa clara: fara umbrela "esti omul ploii" :)
Daca se întâmpla ca totusi soarele sa razbeasca pentru o ora dintre norii grei si cenusii, atunci asta se întâmpla doar în timpul orelor mele de serviciu :(
Cu toate ca de doua zile îmi merge de dimineata totul pe dos (Ieri mi-am uitat abonamentul de tramvai si nici macar bani de bilet nu am avut în buzunar, deci m-am întors acasa, n-am îndraznit sa calatoresc clandestin. Azi dimineata n-am auzit desteptatorul si am dormit o ora în plus)...pâna la orele serii tot am reusit sa rezolv tot ce mi-am propus! Adica: spalat geamuri si perdele, lustruit scari, spalat podele si curatat covoare, bibilit mobila de bucatarie, schimbat, spalat si calcat lenjeriile de pat...si asta în sapte camere pe doua etaje! Cum??? Bineînteles ca mobilizând întreaga familie. Sotul meu spune ca probabil, într-o viata anterioara am fost "tobosar la galere" :)) Se prea poate! N-am slabit din ochi pe nimeni, fiecare minut a fost organizat si iata, mare lucru nu a mai ramas de facut pâna la Paste. Am decorat întreaga casa de sarbatoare si chiar ne-am permis astazi dupa orele de serviciu, o tura prin magazine, sa-l întâlnim pe Iepuras! La City-Galerie am povestit cu o echipa întreaga: unii împarteau retete de cozonaci, altii demonstrau cum se vopsesc ouale. Am baut cu Iepurele-Sef o cafeluta si am pus totul la cale. De abia astept Pastele!

10 comentarii:

  1. Si noi tremuram dimineata....ieri s-a racit brusc si a inceput sa ploua. Adio plimbare si cumparaturi.
    Ce avantajos e sa ai familie mare, nu? Se termina totul mai repede si curatenia si bucatele de Paste. Eu astept de la tine inspiratie in privinta meniului, avem musafiri...
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Un Paste fericit va dorim!Si..pe cat posibil,putintel soare...!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Te admir ca reusesti: si servici si curatenie si ora de vara :)

    Sent from my iPod

    RăspundețiȘtergere
  4. Daca totul merge struna(cu micile probleme) atunci e clar: "viata de vis" continua !!!
    Felicitari, CARMEN,todeauna reusesti!!!
    Miercurea fara cuvinte????????????

    RăspundețiȘtergere
  5. Ceska777,
    hm, numai sa nu ninga!
    Da, meniul am sa-l pun deseara, OK? Cu toata placerea :) Te pup

    RăspundețiȘtergere
  6. Oana,
    ieri am scris si trimis 28 de felicitari :) Acum ne concentram pe meniu si vopsit oua ...Indiferent cum e vremea, soarele-l avem în suflete, nu? :))
    Te pup si-ti doresc tot binele din lume!

    RăspundețiȘtergere
  7. Alina draga,
    vezi si tu cum! ce nu-mi iese din prima, reuseste din a doua sau a treia încercare :)) Ambitie am!
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  8. Joco,
    asa este, sunt tare ambitioasa! e defect, calitate...Hm!
    Miercurea fara cuvinte va veni abia când ajung acasa, pe la ora 18 :(
    Acum sunt la serviciu si-mi lipseste "inspiratia" :))
    Am vazut ca tu esti harnic, ai postat deja. Felicitari! Tschüss, pe mai târziu!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce fain ca ai pe cine mobiliza! Pe mine ma mobilizeaza ... altii. Pe vremuri acasa, cu magazinul, zilele dinainte de sarbatori erau asa de obositoare, ca nici chef de sarbatori nu aveam.
    Te pup...

    RăspundețiȘtergere
  10. Giulia,
    anul acesta si poate celalalt o sa mai functioneze :) Apoi nu o sa mai am nici eu pe cine mobiliza daca fetele vor pleca studente în München (nu vor sa mai ramâna acasa sub nici o forma, cu toate ca si aici este Universitate)
    Te pup si eu.

    RăspundețiȘtergere