marți, 16 martie 2010

Vremea, bat-o vina!

Dupa cum am mai spus, în Augsburg este înca iarna. O iarna capricioasa, cu ninsori, ceata, înghet...
Vineri la 7:30 dimineata, din cauza cetii, pe autostrad A8 chiar la iesirea din Augsburg, s-a produs un cumplit accident în lant, soldat cu pagube umane si materiale. Masivul carambolaj a implicat aproximativ 60 autovehicule. Lantul masinilor tampoate a blocat întreaga circulatie, 170 autovehicule au blocat mai bine de un kilomertu de sosea. (mai multe fotografii aici)
Astazi s-a anuntat la radio ca majoritatea celor implicati în accident vor primi amenzi usturatoare, pentru ca nu au fost respectate regulile de circulatie adaptate vremii. Ghetusul si ceata deasa au fost ignorate în lupta nebuna cu timpul. Fiecare a dorit sa ajunga cât mai repede la locul de munca...cei mai multi însa au ajuns în spital!

6 comentarii:

  1. Cred ca ne-am cam grabit cu ghioceii si floricelele .... la noi de ieri ninge ca in Fratii Grimm! Si acum e la fel.

    Am avut ceva probleme cu calculatorul, si dupa ce l-am rezolvat nu am mai putut scrie comentarii pe blog. Am vrut sa spun ca m-ar bucura nespus de mult sa facem o iesire (mai multe daca se poate) prin Apusenii mei dragi! Eu i-am cam "batut" 80% dar mai sint de vazut o multime. Pana le mai avem si pe astea. Asa ca, sinteti bineveti oricand!
    Va doresc multa caldura in suflete!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Florin,
    si la noi e în continuare mohorât si gata sa ninga. Dar se spune ca JOI vom avea 16-20°C...nu-mi vine sa cred! peste tot sunt înca petece de zapada si temperaturile sunt noaptea -2° ziua +4°
    Despre Apuseni, zau ca ma bucur! Tocmai am vorbit cu sotul meu si daca aveti timp pentru noi tare mult am vrea sa venim la sfârsitul lui iulie. Daca se poate, te rog scrie-mi pe adresa de mail (e în blogprofil):) Astept raspuns de la tine si Joco :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mai,nu-mi vine sa cred,accidentatii erau material didactic?Nu se duc repede la spital?Ce chestii!!!!Poate omu' sa moara nu-i asa,important este sa se stie cine-i de vina hmm...

    RăspundețiȘtergere
  4. La mine deja s-a incalzit destul de mult,fata de acum cateva zile,cand inotam in zapada.Din ce spune la stiri,se pare ca se va incalzi si mai bine.Dinspre voi vine caldura,cel putin asa spune la stiri.Iar daca la noi vor fi Sambata 17-19 grade,inseamna ca la tine va fi cald Joi.
    O seara frumoasa iti doresc.

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu, nu Elisa,
    toti accidentatii au fost imediat transportati la spital.

    RăspundețiȘtergere
  6. Victoria,
    sa te auda Dumnezeu! Abia astept primavara! :)

    RăspundețiȘtergere