sâmbătă, 20 martie 2010

Bun venit Primavara

Din punct de vedere astrologic, astazi, la ora 18:32 se va produce Echinocţiul de primavara. Primavara însa a început de câteva zile sa arate ca s-a instaurat, dupa o lunga - lunga lupta cu zapada.
Se spune ca la data echinoctiului, când ziua devine egală cu noaptea, începe un profund proces de transformare atât în natura exterioara, cât şi o transformare benefică a naturii noastre umane. Totul se trezeşte la viaţă, tinde să iasă la suprafaţă, să se bucure de energiile puternice ale primăverii.
Am profitat de soarele zilelor trecute si am pus curtea la punct...în doua saptamâni serbam Pastele. Nici nu ne mai ramâne prea mult timp pentru a decora totul în vederea întâmpinarii Iepurasului. Primul pas l-am reusit însa, curtea este vesela chiar daca astazi ploua...

14 comentarii:

  1. Splendida curte !!! Esti harnica si priceputa!
    Nici nu stiu ce sa mai spun,ai o curte de "vis"!
    Primavara a venit si la noi de cateva zile ,e foarte frumos afara !!

    RăspundețiȘtergere
  2. :)
    da incepe OFICIAL
    adevarul esta ca o asteptam cam de mult timp
    :)
    week end foarte bun
    :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Simţeam eu că s-a lungit ziua...

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucur nespus ca a ajuns, in sfarsit, si la voi primavara mult asteptata! Va doresc sa aveti parte de multa vreme buna, si sa fiti inconjurati de flori si de dragoste! Apropo: nealcose curte aveti!!! Felicitari!
    Legat de Pestera Ursilor, se afla la 20km de mine, plus ca in sat, in Chiscau, stiu o pensiune super, a unui prieten. Deci .... sa ne vedem cu bine! Doamne ajuta! Spor in toate!

    RăspundețiȘtergere
  5. In sfarsit a venit si la tine...sper sa fie una asa cum ti-o doresti!
    Faina gradina ta, mi-a placut tare mult ghiveciul de la intrare, colorat si primavaratic!
    Foarte frumos!

    RăspundețiȘtergere
  6. ei, vezi ca pana la urma a venit... :) a venit si la bucuresti, desi unii nu au asteptat-o :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Joco,
    multumim de laude; sotul meu este harnic si priceput, eu doar îl ajut :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Fly,
    îmi doresc tot mai mult! abia astept sa ne vedem!

    RăspundețiȘtergere
  9. Tartoras,
    da, în sfârsit este primavara si aici. La tine domneste de mult :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Vaca verde,
    cred ca dupa ce am reusit sa-l punem pe Alonso pe primul loc, primavara s-a speriat ca ne apucam din nou de voodoo si a venit de buna voie :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Oh this is beautiful!! Lovely, I wish I could understand the language! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Splendida curtea ta. Zambilele mele aproape s-au ofilit. Dar mai am narcisele galbene, deschise.
    Am si biata fucsie care deja îmboboceste. M-am cam lasat pe tânjeala... Anul trecut aveam deja rasadurile de rosii si castraveti puse, pe vremea asta. Primavara aceasta este mai ... retrasata si mai rece...

    O saptamâna placuta sa ai!

    RăspundețiȘtergere