luni, 22 martie 2010

O îmbratisare

Am primit de la Mariana acest premiu: "o îmbratisare pentru voi si blogurile voastre". Pentru ca gasesc acest gest minunat, doresc sa transmit "Premio Blog Amigo"mai departe prietenilor mei de blog:
Belle de Jour, Natasa, Zâna, Alina, Calator, Cell61, Paul, Vania, Vaca Verde, Giulia, Tartoras,Flavius Lucian, Joco, Florin, Caius, Mosu, Donca, Oana StoicaMujea, Elisa, Victoria, Cami, Ceska777, Irina, Oana, Has, Angela, Ana Usca, Gabriela, Petru, Carmen MusatComan, Cristina, Jacob ,Shari si Ionel.

19 comentarii:

  1. Ce fain...
    abia am venit de la scoala si...ce gasesc, premiuu!!!Yaaayyy!
    Multumesc frumos Carmen!Insemnatatea premiului spune mai mult decat el in sine...
    Toate bune!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult pentru premiu !!Simbolul acesta al imbratisarii, daca ar deveni o realitate ,si sa cuprinda toata blogosfera!!! Pentru mine ar fii o mare bucurie !Eu va imbratisez ,cu drag,pe toti !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. M-am induiosat iar! De mai bine de o saptamana (de la postul cu nepotelul imbracat in politist) mi se bloca calculatorul de cate ori vroiam sa las pe blogul tau un comentariu... Bizar, nu? Am restartat, m-am relogat, am mai incercat-nimic.
    Daca folosesti yahoo.messenger poate imi lasi ID-ul tau.... in caz ca se mai repeta figura si nu pot nicicum sa dau de tine?! Multumesc!
    Face asa bine o imbratisare, chiar si virtuala...

    RăspundețiȘtergere
  4. multumesc mult! o sa o dau si eu mai departe :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Am preluat. Si l-am oferit cui vrea sa-l ea de la mine, de pe blog.

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc din suflet!!! Sa fiti imbratisati de Dumnezeu mereu!

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc mult pentru atentie!
    O primavara fericita!

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc, Carmen! Dupa o saptamana de cosmar, iata-ma-s din nou in blogosfera... fericita sa primesc premiul tau. Numa' bun sa ma scoata din depresie :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Cu un pic de întârziere, te îmbrăţişez şi eu, dragă Carmen ;)

    RăspundețiȘtergere
  10. Cell61.
    daca trimiteai pe posta îmbratisarea, sosea... e drept mai târziu. Asa însa uite, am primit-o deja. Te pup si-ti doresc o zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  11. Zâna,
    e de la sine înteles si nimic deosebit ;)

    RăspundețiȘtergere
  12. Fly,
    nu pot decat sa-ti doresc acelasi lucru!

    RăspundețiȘtergere
  13. Vaca-verde,
    bucurie din bucurie sa fie!

    RăspundețiȘtergere
  14. Ceska777,
    sterge-ti lacrimile ca ti-am trimis adresa de mail :) te pup

    RăspundețiȘtergere
  15. Tartoras,
    pentru o eleva silitoare, pe lânga îmbratisare si 3 pupici :)

    RăspundețiȘtergere