luni, 8 martie 2010

Flori si Oscar

1. Tuturor doamnelor, domnisoarelor, fetitelor "LA MULTI ANI!" o primavara lipsita de griji, plina de veselie si încununata de succese!
Flori pentru: Belle de Jour, Tartoras, Giulia, Oana Stoica Mujea, Elisa, Vaca Verde, Alina, Calator, Ana Usca, Oana-mama, Ceska777, Irina, Vero, Carmen MusatComan, Shari, Zâna, Nina, Donca, Cami , Roxana, Victoria.
Chiar si în Europa si America, femeile mai au de luptat (de exemplu pentru atribuirea salariului egal la munca egala cu barbatii) dar în Asia si Africa, unde femeile sunt vândute sau casatorite obligatoriu...mai avem multe de schimbat DOAMNELOR! Sa strângem rândurile si sa militam mai departe pentru recunoasterea drepturilor femeilor în întreaga lume!

2. Azi noapte (pe când în Augsburg erau -14°C ) la Teatrul Kodak în Los Angeles au fost decernate premiile OSCAR. And the winner are: here!

21 de comentarii:

  1. Mimosa color del sole come il tuo sorriso
    anche se nasconde un triste viso,
    donna che ami senza tempo,
    donna che ami con rimpianto,
    donna che segni le note del passato,
    donna che niente ferma quando per amore hai amato...

    Dolce pupilla di due occhi stanchi,
    compagna di silenzi, di notti insonni,
    rubi il pensiero che ad altri sfugge,
    ne fai emozione che nessuno distrugge.

    Ami senza amore,
    vivi per passione,
    gridi di dolore,
    muori per non soffrire...

    poezie de Anna D'Urso

    La Muti Ani!

    Ti-am raspuns cu o poezie italiana...Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Vaca erde,
    La multi ani si un viitor mai bun fiicelor noastre! La multi ani Ioanei!

    RăspundețiȘtergere
  3. Giulia,
    La multi ani! o poezie minunata...ma vor ajutat fetele la traducere, eu nu stiu italiana, dar "printesele mele" au dat examen la Consolato Generale d'Italia si au obtinut diploma a Universitá degli Studi / Departimento di Linguistica
    Te pup :))

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani!
    Mult noroc in primavara asta
    :)

    RăspundețiȘtergere
  5. O zi frumoasa, Carmen!
    multumesc pentru flori :) iti inapoiez inca un brat colorat! sa ai o primavara insorita in gradina, in casa, in suflet!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ca intotdeauna esti atenta, generoasa si prompta. Multumesc.
    La multi ani si voua, doamne si domnite de pe acele meleaguri. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Belle de Jour,
    norocul ni-l facem noi cumva, doar primavara sa vina odataaaaa! Azi la noi ninge si la noapte s.au anuntat -16°C :((

    RăspundețiȘtergere
  8. Roxana,
    multumesc si eu pentru flori :)

    RăspundețiȘtergere
  9. JocoK,
    multumesc mult. O zi frumoasa :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Calator,
    din pacate aici ziua de 8 Martie este pomenita asa ca si când ar fi ziua nationala a Marocului...
    Dar eu nu uit cum serbam noi în România :)
    O zi frumoasa îti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  11. Halo Carmen, daca eu sint cea de pe lista atunci danke very much pentru florile oferite si inca o data un 8 Martie fericit asa cum ti-l doresti. Iti trimit si eu un val de caldura virtual si sa auzim de bine! pup

    RăspundețiȘtergere
  12. Un 8 Martie plin de fericire si bucurie!

    Imbratisari,

    Irina

    RăspundețiȘtergere
  13. Nina draga,
    poti verifica daca tu esti, pentru ca numele are link si ajungi pe blogul sus-numitei :)
    Înca o data LA MULTI ANI!

    RăspundețiȘtergere
  14. Irina,
    multumesc la fel!
    Tare mult mi-au placut felicitarile tale :)Esti o adevarata artista!

    RăspundețiȘtergere
  15. Multumesc pentru urari, Carmen! Meritam o zi speciala, pentru ca suntem speciale. Iar despre egalitatea cu barbatii mai vorbim cand o sa nasca si ei :) Pana atunci ar fi corect sa vorbim de echitate. Te pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  16. Alina draga,
    meritam 365 zile speciale pe an! Te pup si eu :)

    RăspundețiȘtergere
  17. La mulţi ani, dragă Carmen, să ai o primăvară fabuloasă !

    [iertată-mi fie urarea întârziată, sper :)]

    RăspundețiȘtergere
  18. Dragul meu Cell61,
    eu stiu care este locul meu în cadrul prioritatilor tale, de aceea, din partea ta nu este niciodata prea târziu, ma bucur oricând :) si îti multumesc. Tie deasemenea o primavara minunata!

    RăspundețiȘtergere
  19. Carmen, LA MUUULTI ANI!!!!
    Sper sa-mi fie motivata absenta, am avut un test foarte greu la scoala....dar l-am trecut cu bine!
    Ufffff, iarasi am ratat ocazia de a spune LA MULTI ANI, TUTUROR DOAMNELOR!
    Dar nu pot decat sa-ti multumesc din suflet pentru gestul tau...
    Primavara frumoasa si numai bucurii sa ai!
    Imbratisari, cu drag...

    RăspundețiȘtergere