sâmbătă, 6 martie 2010

Primavara?! (partea a doua)

Începutul primaverii asteia este tare ciudat!
Zilele trecute m-am bucurat ca narcisele si zambilele se vad cinci centimetri din pamânt iar azi e totul alb, o patura de nea de zece centimetri acopera totul! Un vânt napraznic sufla fulgii ca într-un documentar siberian...
Ce bine ca e sâmbata, nu trebuie sa iesim devreme din casa.
Dupaamiaza suntem invitati la petrecerea unei prietene si pâna atunci nu cred ca ma dau jos din pat!
Helmut s-a sacrificat, a pregatit un mic dejun pe care l-am servit aici - între florile lenjeriei de pat; ne-am sters marmelada de la coltul gurii cu lacramioare. La noi in casa e înca primavara :)
Apoi mi-am luat laptopul si punga cu bomboane Maoam, am dat drumul la cd-player si m-am reasezat comod.
Helmut a dat o fuga la florarie si a adus un buchet minunat pentru Katharina...
Hm! ciudata sâmbata de martie!

4 comentarii:

  1. La fel a fost si la mine ieri.Azi mai ninge doar putin,dar inca bate vantul si e foarte frig.
    Frumos buchetul :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Un weekend placut David-Octavian :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai LA MULTI ANI Katharinei, in primul rand!
    Felicitari sotului pentru micul dejun la pat!Esti o printesa!Ayyyy, asa-mi place de voi...
    Sper ca ati avut good time la petrecere!
    O duminica linistita!

    RăspundețiȘtergere
  4. Tartoras draga,
    Katharina nu a serbat ziua de nastere ci cinci ani de la deschiderea firmei :) dar multumesc pentru urare.
    Asa e! Recunosc public ca Helmut e un dragut :)
    Te pup Tartoras.

    RăspundețiȘtergere