sâmbătă, 13 martie 2010

Ne vom distra în bucatarie

Ce alta distractie sa gasesti când vremea e cum e?!
Am hotarât cu o prietena, sa ne distram gatind, cu gândul la bella Italia, însorita si fermecatoare...
Vom mânca împreuna. Ei pregatesc Lasagne si Tiramisù, noi Carpaccio si Zuppa di pomodoro.
Vom bea la aperitiv Campari-Orange iar la felul doi un vin Nero d'Avola. Bineînteles la desert caffè espresso si biscotto amaretto.
Trebuie sa caut ceva discuri cu muzica italiana vera, sa decorez masa verde, rosu, alb...
Am multe de facut :) Va pup! Ciao ragazzi!


PS: Va mai amintiti? Eu ma distrez ori de câte ori aud aceasta melodie! O idee geniala au avut cei din "Schrott nach 8" ("gunoi dupa 8")! În 1983 "Zuppa Romana" fost marele hit al Germaniei si nu numai. Textul?! Au citit pur si simplu lista de meniu a restaurantelor italiene...

10 comentarii:

  1. CARMEN,esti inepuizabila!!!!! Te invidiez,zau, tot timpul activa,gata de-o actiune...mereu ceva interesant,ce sa mai zic...viata de vis...

    RăspundețiȘtergere
  2. JocoK,
    nu mai sta pe gânduri, vino si tu! esti invitatul meu! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte faina melodia, nu o stiam!
    Cat despre meniul vostru...felicitari!
    Viva Italia!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Excelent! daca privesti asa positiv ca tine viata, orice lucru ti se pare usor si distractiv. Felicitari! va doresc o seara placuta, precis va fi totul asa cum ti-ai dorit, meniul este perfect!

    RăspundețiȘtergere
  5. Pot veni si eu? îmi lasa gura apa...atâtea bunatati!

    RăspundețiȘtergere
  6. Tartoras,
    ce mai faci? gata cu examenele?
    :)Daca tu spui ca meniul nostru merita felicitari, Tu care esti Sef bucatar cu stele, în America...atunci sunt de-a dreptul magulita! Multumesc :) Viva Italia, si eu te pup.

    RăspundețiȘtergere
  7. Joco,
    Viva Italia, si noi toti pe lânga ea :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Paul,
    clar! e loc totdeauna la masa! Cu placere :)

    RăspundețiȘtergere