sâmbătă, 6 martie 2010

Martie alb

Am spus ca azi nu ma dau jos din pat însa a început atât de frumos sa ninga încât nu m-am putut abtine sa nu ies sa admir natura!
Vâtul s-a oprit si a nins ca în povestile de decembrie. Helmut a propus o plimbare pe lac, apoi la noi în curte, am reusit sa facem ce o iarna întreaga nu am reusit! Am facut un Om si o Oama de zapada :)
De la caldura caminului, prin fereastra, ne-am admirat "operele" si am servit câte o înghetata de mango-coacaze rosii.
Acum repede în baie, ne facem sic pentru pertecerea Katharinei.
Si afara ninge si ninge...

6 comentarii:

  1. Si eu descarc poze de azi de la zapada, pun imediat pe blog. A fost cel mai bun omat pentru construit oameni de zapada din ultimii ani....

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu-mi vine s acred, Carmen!
    Noi umblam deja cu maneca scurta iar voi inca aveti zapada...
    Lasa, Carmen, vine primavara si la tine, catinel, catinel!
    In Romania parca numeam zapada aceasta a "Mieilor", nu??
    Pupici, si numai liniste in suflet!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ceska777,
    am trecut pe la tine...dar unde este omul de zapada?!
    O duminica placuta mamica de Gâza!

    RăspundețiȘtergere
  4. Minunata familie de zapada.
    Dar bebe de zapada unde este??? :))
    Poate in burtica la "oama"? :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Da Tartoras draga!
    nici noua nu ne vine sa credem! Cizmele si paltoanele înca nu le putem pune "la naftalina" :-)
    Zapada mieilor -asa spuneam, dar parca ne refeream la o lapovita sau o ninsoare care nu se aseza...Zapada asta însa a acoperit totul...mai ceva ca asta iarna! Moralul însa nu ni l-a afectat :-)
    Te pup si eu

    RăspundețiȘtergere
  6. Victoria draga,
    la bebe nu m-am gândit! dar poate ca trece o barza...ca tot e primavara, si le aduce ea un bebe :)

    RăspundețiȘtergere