miercuri, 16 decembrie 2009

Cu drag

Tuturor prietenilor, cunostintelor de blog, celor ce viziteaza aceasta pagina, doresc sa urez sarbatori de iarna fericite!
Sa va bucurati de fiecare zi, sa gasiti timpul necesar sa râdeti, sa visati, sa va gânditi la cei dragi, sa va (re)gasiti pacea si linistea sufleteasca!
Sa aveti rabdarea si placerea de a cauta cadoul potrivit, sa pasiti în zilele de Craciun sanatosi si mai buni!
Ma bucur si va multumesc ca ma cititi!
(E-hei! acum e acum! Sunt curioasa câti dintre VOI va considerati PRIETENII mei :-))

24 de comentarii:

  1. so cute!

    http://jifphotojournal.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  2. That is a wonderful snowman, he makes a great Christmas decoration.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sărbători fericite!

    Mie deja a început să-mi aducă...

    RăspundețiȘtergere
  4. Ayie, Happy Cristmas!
    Pam, Happy Xmas :-)
    Vania, :-) sarbatori fericite si Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  5. E-hei Carmen, iti multumesc pentru urari si pentru deliciul de a-ti citi blogul :-) Sarbatori fericite TIE deasemenea!

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna dimineata Carmen draga si multumesc pentru urari. Sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
  7. Veselie mare pe pagita ta :-) Sarbatori fericite deasemenea!

    RăspundețiȘtergere
  8. Hallo Carmen, multumesc pentru urari si tie deasemenea!

    RăspundețiȘtergere
  9. Simpatic foc Omul de zapada. Sarbatori fericite si frumos ca ai BLOG! eu ma bucur citindu-te. Sarbatori fericite :-)

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna dimineata tuturor care tocmai au scris aici!
    Multumesc pentru sustinete.
    Multumesc Lili, Codruta, Paul,Sorigabi, Bog.
    o zi frumoasa tuturor! :-) (cu soare fara dinti!)

    RăspundețiȘtergere
  11. Ai inceput devreme cu urarile, dar e bine mai devreme decat mai tarziu. Subscriu la toate cele de mai sus. :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Draga Calatorule,
    acestea nu sunt urari pentru Craciun, ci pentru etapa din-nainte...si cum nu ne mai desparte decât o saptamâna pâna la Craciun...am hotarât ca e timpul! :-)

    RăspundețiȘtergere
  13. multumim de urari, sabatori fericite si tie! :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Dragă Carmen, Sărbători Fericite, cu sănătate, bucurie, pace și iubire!

    RăspundețiȘtergere
  15. cu toate ca nici macar nu-ti cunosc numele adevarat, cell61, parca te cunosc de-o viata :-)
    Multumesc mult-mult! (apropo, la ultima ta postare nu exista posibilitatea de a lasa mesaj !?)

    RăspundețiȘtergere
  16. Tie si celor dragi tie un Craciun linistit, luminos si inzapezit. La noi ninge cu fulgi mici dar jucausi. Se pare ca anul acesta toamna si iarna ne rasfata cu ceea ce au mai frumos(cel putin aici in vale). Oare se fie rezultatul multelor conferinte de clima grins...:-)?
    Anul acesta am decorat casa mai amanuntit ca de obicei, sper ca mosul sa observe! Tu ai noroc, care mos nu devine slab cind are posibilitate de a-si delecta ochii si nu numai ochii cu asemenea objecte de arta(prajiturelele)!
    Craciun fericit! Frohe Weihnachten! Merry Christmas! TUTUROR
    N.

    RăspundețiȘtergere
  17. Draga N, ma bucur ca-mi esti consecvent aproape :-)Multumesc pentru urari si te astept sa gusti prajiturelele! ce ar fi daca...? Ar fi sarbatoare cu adevarat! Poate ne intalnim si cu Michelle...ar fi grozav!

    RăspundețiȘtergere
  18. Pot sa cer de la Michelin adresa ta de E-Mail? Sau o ceri tu pe a mea. Egal.Noi ne-am propus anul trecut sa ne intilnim la Aniela in M. dar... Poate anul care vine!
    N.

    RăspundețiȘtergere
  19. :-) Hello again, adresa mea este în "vizualizati profilul meu complet"

    RăspundețiȘtergere
  20. Sarbatori fericite si o iarna cat mai frumoasa sa aveti! Ma bucur ca am descoperit lumea dumneavoastra!

    RăspundețiȘtergere
  21. Draga Iulia, bine ai venit!
    Chiar daca ai vârsta fetitei mele, între blogeri este permis tutuitul :-)
    Te mai astept (îmi place blogul tau!)

    RăspundețiȘtergere
  22. Frohe Weichnachten!Imi place foarte mult blogul tau!e superb...iar tu esti o persoana cu o bucurie de viata de nedescris...ma bucur ca te-am cunoscut si iti multumesc ca mi-ai transmis si mie o bucatica din fericirea vietii tale si am realizat ca viata e frumoasa daca sti cum sa ti-o faci sa fie superba!te pupa Teo

    RăspundețiȘtergere
  23. Hallo Teo und Willkommen!
    Sarbatorile de Craciun au trecut...ne îndreptam cu pasi grabiti pe ultimii metri ai anului 2009 si apoi vom serba cea mai mare serbare e anului REVELIONUL! va dorim o trecere buna în noul an si distractie placuta, familiei si tie draga Teo!

    RăspundețiȘtergere