vineri, 25 decembrie 2009

în Ajun de Craciun

Dupa cum vedeti, crengutele de cires înca nu au înflorit fikir...dar speram ca pâna de revelion au sa reuseasca!
Chiar fara flori de cires în glastra...tot am avut noroc si am reusit pâna când s-a înserat sa împodobim bradul, sa mai tragem o data cu aspiratorul prin casa si sa punem înca o serie de covrigei la cuptor! Apoi ne-am asezat la masa si ca tot românul, am mâncat sarmalute cu mamaliga si smântâna! Pe când eram la desert, am auzit zgomote ciudate pe hornul casei si...nu ne-a venit sa credem. Sub brad, o multime de cadouri frumos împachetate!... Pe fereastra am zarit, ca o parere, saniuta zburatoare a lui Mos Craciunangel...
Pâna târziu, ne-am bucurat si am despachetat cadouri iar înainte de a adormi, i-am multumit în gând Mosului pentru asa o seara frumoasa!

2 comentarii:

  1. Fiindca a fost mama la noi am avut si sarmale si covrigei (mama ii face cu mana nu din forma) in Ajun, la fel ca voi. Craciun fericit! Sunteti o familie frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Mama de Gâza! Un Craciun minunat în continuare va dorim!

    RăspundețiȘtergere