duminică, 6 decembrie 2009

Târgul de Craciun

MINUNAT! Târgul m-a impresionat parca mai mult ca în toti anii trecuti! Peste tot tarabe artistic decorate, cu produse deosebite, mereu aceleasi si totusi altele! O înghesuiala de nedescris, buna dispozitie, muzica vesela, copii purtând pe cap caciulite caraghioase, cu luminite, tineri galagiosi, vârsnici înceti si nehotarâti dar zâmbitori, turisti japonezi, italieni, rusi, toti patrunsi de spiritul sarbatorilor de iarna!
Am cumparat un lampinion de sticla, pictat manual, având motivul târgului de iarna din Augsburg; am gustat marmelade si diverse tipuri de mustar si am hotarât ad-hoc ca nu mai putem servi brânzeturile fara mustar de gutui - deci am cumparat un borcanel! La ora 18 am admirat "Dansul Îngerilor" din geamurile primariei; am baut câte un vin fiert si am închinat în cinstea tuturor prietenilor! Am mâncat cu pofta câte un cârnacior prajit; n-am rezistat tentatiei si am ales 100 gr. praline...am facut o gramada de poze, care vorbesc singure cât de frumoasa a fost aceasta seara în târg!

PS: Daca cerul si-ar fi scuturat norii pufosi, magia ar fi fost totala!

7 comentarii:

  1. Intr-adevar minunat! Targul vostru e ca din povesti! M-am plimbat si eu cu voi :-))

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca o sa mai postezi multe minunatii dintr-astea o sa ne vina cheful sa emigram. Ca oricum nu mai avem mult - cu gandul oricum sunt deja emigranta.

    RăspundețiȘtergere
  3. La stirile TV de la ora 19 (ora 20 în România)au anuntat rezultatele oficiale ale alegerilor! Stiu ca dezamagirea e mare! Îmi pare nespus de rau!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mustar de gutui? De asemenea fineturi nu am auzit! Ma mir si eu ca ciobanul lui Sadoveanu, doar ca eu nu am nevoie sa gust ca sa te cred pe cuvant! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Delicatese în adevaratul sens al cuvântului! A durat mult pâna ne-am hotarât între mustar de: smochine, de pere, de caise, de miere, de portocale, de trandafiri, de gutui, de...(100 gr. 4,90€) sau dulceata de zmeura cu busuioc, bostan cu ginger, mure cu amaretto, strugurei cu rosmarin...Mie îmi plac combinatiile astea contrastante :-) (ciocolata Lindt Afine+Lavanda, Mango+Chili sau Grenadine+Chili...) Îmmmmmm....

    RăspundețiȘtergere
  6. Immmm, mi-ai deschis pofta. Nici macar pretul acela care pentru mine este la propriu astronomic nu mi-o poate taia... Sunt combinatii de care nu am auzit pana acum.

    RăspundețiȘtergere
  7. Te invit la mine, printre altele servim o farfurie cu brânzeturi si degustam mustarul de gutui! Când ai vacanta? :-) (avion...sunt 2 zilnic Bucuresti-München) Ei? ce zici?

    RăspundețiȘtergere