miercuri, 23 decembrie 2009

Aseara...

...am fost gazde. Vecinii au venit, sa spunem "la colindat"...E-hei ce frumos e în România pe vremea asta! Aici nu se cânta, dar ne vizitam, ascultam colinde (CD), bem un vin fiert si stam la o poveste. Este frumos si asa...si avem noroc de vecini tare cumsecade!

Jürgen, unul dintre vecini, este Geschäftsführer - directorul celui mai mare laborator de microbiologie din Bavaria si...dintr-o poveste în alta, ne-a facut invitatia la o tura prin Laboratorul lui...Aproape de miezul noptii ne-am despartit dar ne-am înteles ca a doua zi dimineata sa ne reîntâlnim.

2 comentarii:

  1. Sarbatori fericite! ce frumos ca va aveti bine cu vecinii!
    Sunt curioasa: ce este în cuptor? Scuze...dar asa sunt eu!

    RăspundețiȘtergere
  2. La fel si tie Liliana!
    Nici o problema :-)! sunt "piersici amaretto"...au fost tare apreciate! ne-am gândit ca potrivit ar fi fost un "mar copt" dar ca poate e prea banal?...Noi pregatim deseori iarna "mar copt".

    RăspundețiȘtergere