joi, 31 decembrie 2009

Ne pregatim pentru REVELION



Anul acesta petrecem Revelionul în Stadthalle/ Gersthofen "Große Silvester-Gala", (3000 persoane?!)...Noi suntem cu cinci familii prietene, deci vom ocupa o masa. Va fi o petrecere plina de fast...sper sa ne simtim bine!
Pentru sotul meu e simplu, va îmbraca costumul smoking. La mine însa se complica problema... ca bineînteles la toate femeile! Ce îmbrac?! Nu am nimic nou...am probat totul si înca tot nu m-am decis gigil Fetele însa nici macar nu s-au gândit ce vor îmbraca! Cica se vor decide spontan!?! Bine macar ca au un plan pentru Revelion. Adela merge cu prietenul ei la "Rezervorul de Gaz" - ce mai mare discoteca din Augsburg, iar Raluca serbeaza aici la noi cu prietenii ei! (Speram sa mai gasim casa în picioare la anu' gatai)

12 comentarii:

  1. mai ce simpatic e videoclipul anului 2009! cum de le gasesti tu asa?!
    Despre Revelion...e-hei, precis ca va fi fain! (Mie îmi place rochia neagra cu flori rosii!)
    Va doresc petrecere frumoasa si LA MULTI ANI!
    Probabil ca mâine nu ne mai "auzim" deci eu îti urez de azi: multa sanatate, bucurii si un an nou mult mai bun ca 2009!te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga LILIAN,draga VANIA,draga BELLE DE JOUR,
    va multumesc mult pentru urari si va transmit deasemenea pe aceasta cale, toate cele bune, an nou fericit si LA MULTI ANI!

    RăspundețiȘtergere
  3. Carmen,pana nu pleci de acasa iti urez un AN NOU FERICIT!LA MULTI ANI!
    Si tot ce-ti vei dori in clipa dintre ani sa ti se implineasca.
    An Nou cu bucurii!Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  4. Eliza graga, LA MULTI ANI! Te pup si eu!

    RăspundețiȘtergere
  5. Carmen draga, o petrecere minunata îti doresc si daca-mi permiti, mie îmi place cum îti vine rochia neagra :-) te pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. hei...ce meniu grozav! Distractie placuta (îmi place rochia aurie)

    RăspundețiȘtergere
  7. Salut Sorine,
    la ce meniu grozav...trebuie sa îmbrac o rochie care-mi permite sa manânc :-)
    Multumesc si distractie placuta!

    RăspundețiȘtergere
  8. Excelent colajul 2009! dar mai excelenta e parada garderobei de gala! mie îmi place cum iti sta cu toate rochiile, dar mai ales cu cea neagra cu flori! Distractie placuta de Revelion!

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc Bog! Un Revelion de vis si tie!

    RăspundețiȘtergere