joi, 24 decembrie 2009

Lista de dorinte

Draga Mos Craciun,
te rog frumos sa fii darnic cu prietenii mei de pe blog, sa le aduci din partea mea câte un sac de sanatate, o punga cu fericire, un pachetel de vise, zâmbet si stele în priviri si o cutie cu bucurii...
Ei mi-au înseninat zilele si m-au învatat ce înseamna prietenia virtuala. Abia astept sa deschid fereastra magica si sa fiu cu ei, sa-i însotesc pentru câteva minute...
Sunt prieteni mai vechi, altii mai noi, dar tin la toti si tare m-as bucura sa stie ca-i apreciez si-mi sunt importanti! Te rog, nu uita nici unul:
Alina, Belle de Jour, Calator, Carmen, Cell61, Cristinak, Elisa, Gina, Giulia, Iulia, Lucian, Mama Gâzei, Mosu, Oana, Paul, Vaca verde si Vania.
Îti multumesc! Dupa ce ai reusit sa împarti toate darurile, te invit la o prajitura si o cana cu lapte...Sarbatori fericite Mos Craciun!

19 comentarii:

  1. Frumoase urari. Chiar am nevoie de tot ce mi-ai trimis. Cum se zice, sa fie primit.

    Multumesc de pe acum lui Mos Craciun, care o sa vina negresit, pentru ca niciodata nu a lipsit.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eiii…. deja au ajuns darurile tale de sarbatori Carmen! Le-am gasit dimineata sub brad (recunosc, eu m-am grabit un pic cu bradul). Multumim! Sa-ti aduca si tie Mosul tot ce-ti doresti, bucurii alaturi de cei dragi, caldura in suflet, liniste si impacare si nu in ultimul rand sanatate pentru a le culege pe toate celelalte…

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc mult!
    Sarbatori fericite si o iarna frumoasa sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
  4. Crăciun luminat!

    Pe seară văd şi ce-a adus Moşul...

    RăspundețiȘtergere
  5. Carmen,
    daca trece cumva Mosul intai pe la noi il trimitem negresit cu aceeasi rugaminte si la tine. Multumim!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc foarte mult
    Un Craciun fericit si tot ce iti doresti
    CU drag
    BdJ
    :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc ca te-ai gândit la mine!
    Craciun luminos si pentru voi!

    RăspundețiȘtergere
  8. Sarbatori fericite si luminate sa ai! Multumesc pentru gand

    RăspundețiȘtergere
  9. multumesc din suflet! te imbratisez cu mare drag! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Esti inspirata, se vede ca traiesti din plin atmosfera si magia sarbatorilor. Ce ti-as putea dori mai mult decat ai deja? Tinerete si prietenie vesnice si nesfarsita fericire.
    Cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  11. Ca de obicei, tarziu in noapte, ma dau si eu pe net. Iti multumesc pentru urari si sper sa gasiti sub brad tot ce v-ati dorit, dar mai ales sa va bucurati de linistea si de stralucirea Sarbatorii nasterii Domnului. Prietenia noastra este cel mai de pret cadou de Craciun. Ma duc sa ma culc, ca sa vina si la noi Mosul :)

    RăspundețiȘtergere
  12. O,CE VESTE MINUNATAAAA!
    Craciun Fericit,draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  13. Draga Carmen, iti multumesc mult! Sper ca si tie ti-a adus Mosul ce ti-ai dorit!
    Iti doresc din inima sa petreci o seara de Craciun minunata alaturi de cei dragi!
    Sarbatori fericite si un An Nou cu sanatate si numai bucurii!
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  14. Carmen , Mosul te-a ascultat!

    Astazi mi-a adus irisi!

    Sarbatori fericite iti doresc, alaturi de frumoasa ta famile!
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  15. Thank you Carmen. I got just about everything you said and hope you did too. It's been a good Christmas season at my place.
    Stan

    RăspundețiȘtergere
  16. Multumesc pentru aprecieri, sa ne "auzim" cu bine in noul an :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Draga mea prietena,

    Multumesc tare mult si eu sunt sigura ca Mosul ti-a adus si tie tot ce ai dorit tu prietenilor tai....
    Asa-i?

    RăspundețiȘtergere
  18. Sărut-mâna! Mă simt onorat pentru includerea în lista asta :)

    Un 2010 minunat, cu sănătate, liniștit și împlinit!

    Scuze pentru non-răspunsuri pe blogul meu, am fost în concediu, fără acces la net...

    RăspundețiȘtergere
  19. Aaaa, se întrezareste si Ochiul, din lungul concediu :-)
    Bun gasit în noul an Cell61! Ma bucur ca esti sanatos si din nou pe net!

    RăspundețiȘtergere