vineri, 18 decembrie 2009

Soare cu dinti pe timp de criza economica


Când radioul m-a desteptat, cu buletinul meteorologic, anuntând -11°C...nu mi-a venit sa ma dau jos din pat! Însa bucuria ca azi este ultima zi de serviciu din acest an mi-a daruit puterea sa ma îndrept sprintena spre baie si zâmbindu-mi în oglinda mi-am spus: "Astazi va fi o zi deosebita!"
Când am ajuns la birou, soarele tocmai îsi arata dintii si mi-a facut cu ochiul, gasindu-si greu drumul printre schelele halei ce se ridica în mijlocul curtii întreprinderii, de mai bine de o jumatate de an. Colegii...hm! Majoritatea îmbracati ca de obicei. Colegele însa s-au facut şic!
Pentru ca astazi, la ora 13 avem traditionala Serbare de Sfârsit de An! Din motive de "criza", anul acesta nu vom serba ca de obicei, într-un restaurant de lux ci...la noi, în sala de sedinte! Motiv folosit imediat ca pretext de colegii care nu sunt îmbracati la costum si cravata!
Micuta sala a fost aranjata de cu seara, de catre un Party-service, ce va asigura si meniul...speram, nu prea economic!
Ei, asta e! Bine ca încheiem totusi anul în cadru festiv si cu întreg efectivul! (nu s-au facut reduceri de personal siiii, am primit ca în fiecare an, Prima de Craciun!). Iar pentru anul care vine, avem câteva proiecte...Cu siguranta firma va supravietui creizei economice mondiale, iesind din aceasta doar cu un ochi vânat!
PS: Poze mai târziu :-)

6 comentarii:

  1. Petrecere frumoasa si fie ca firmei sa-i mearga bine la anul ca sa zambesti in fiecare zi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mltumesc Carmen draga,
    într-o jumatate de ora va începe! :-) Apoi...Ju-hu-huuuu, am concediu! Pana pe 11 ianuarie 2010!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa fie intr-un ceas bun, Carmen!
    Imi place mult la tine, desi mereu am avertisment. Sper sa fiu ajutata maine.
    O seara frumoasa iti doresc si un concediu asa cum iti doresti!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Daca ati primit si prima de vacanta, va puteti considera rasfatati! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Bun venit Incertitudini!
    Multumesc mult pentru urari si...din pdv al computerului îmi pare rau :-(
    O seara placuta de asemenea!

    RăspundețiȘtergere
  6. Draga Calatorule,
    primim în fiecare an "prima de concediu" si "prima de Craciun". Nu este prin contract obligatoriu, dar am primit toti anii, de când lucrez aici.
    Astazi Seful- în micul discurs tinut, ne-a spus ca asa o criza s-a mai înregistrat acum 16 ani! si ca pe cea de acum crede ca am depasit-o.
    Da, ne merge bine, suntem niste rasfatati! :-))
    O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere