luni, 21 decembrie 2009

Iarna...

La ora la care a avut loc solstitiul de iarna (19 h, 47 min), cu diferenta de câteva minute, aici în Augsburg a început o ploaie cu gheata...Si imediat gândul mi s-a dus la lacrimile grele si inimile reci-neconsolate ale celor ce azi au comemorat 20 de ani de la decesul acelora care s-au jertfit pentru LIBERTATEA de care noi azi beneficiem.
Si azi, cu toate ca am avut multe de rezolvat (printre altele am cumparat 600kg. de lemn de fag, pe care l-am carat de 3 ori: din magazin în masina, din masina în fata casei si apoi în pivnita), mi-am facut timp si am intrat într-o biserica, sa aprind o lumânare...
(Eu nu pot uita niciodata! si sotul meu este foarte miscat de tot ce i-am povestit)

4 comentarii:

  1. Impresionant !
    http://www.gandul.info/opinii/decembrie-ultimul-film-5193092
    Mario

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna dimineata Mario!
    Multumesc pentru info. Un articol de-a dreptul impresionant!

    RăspundețiȘtergere
  3. Am prins tevatura în Timişoara. N-am uitat mai nimic, dar vorbesc rar despre ce şi cum a fost...

    RăspundețiȘtergere
  4. Vania, parerea mea este ca a vorbi despre ce s-a întâmplat, sau despre ce am simtit noi ca s-a întâmplat (pentru ca adevarul adevarat probabil n-o sa-l aflam niciodata)ne face bine. Nu numai noua, ci si celor tineri care poate cândva vor aprecia jertfa adusa de cei ce nu vor mai putea serba niciodata Craciunul.

    RăspundețiȘtergere