luni, 14 decembrie 2009

Scrisoare catre Mos Craciun


Pastrez cu sfintenie aceste "capodopere" ale fetitelor mele... Au deja 12 ani vechime!
Sunt amintiri care ne aduc zâmbetul pe buze ori de câte ori le scot din cutia cu numele "Seiful sufletului"...
Pe atunci erau cuminti si au primit de la Mos Craciun cadoul dorit (Furby)...Cum zboara ani!
Între timp, pustoaicele stirbe si semi-analfabete se pregatesc pentru examenele de Abitur...

Fotografiile nu au calitatea celor digitale...Altele erau timpurile...

8 comentarii:

  1. Heeeei, mutrisoarele astea îmi sunt cunoscute! ceeee? au trecut 12 ani? nu se poate!
    Mi s-au umezit ochii...tare faine amintiri!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ah Lili...pici si tu în "butoiul cu melancolie"?

    RăspundețiȘtergere
  3. Şi Moşul reacţiona corespunzător?...

    RăspundețiȘtergere
  4. Asa trece timpul de repede? WOW! Pai sa fac bine sa adun si eu cat mai multe minunate amintiri de la gaza mea. Vine si anu asta Mosul la fete?
    Au facut Wunschliste? Ce e pe ea la varsta asta?

    RăspundețiȘtergere
  5. Ceska777, pâna în clasa a VIII-a am avut parca totul sub control...apoi nu mai stiu cum a zburat timpul!
    Aduna...o sa vina vremea când privesti totul nostalgic. Uita-te la mine! Ma gândesc ca faza dureaza pâna când apar nepotii...apoi retraim totul, un pic mai de pe alta pozitie, dar poate cu mai multa rabdare si întelepciune...ca doar n-om albi degeaba!
    Ce-si doresc acum? Cea mare si-a comandat o lenjerie de pat, asortata la camera ei roz[:-)] care va sosi în ajun de Craciun si nota de plata doreste sa o dea Mosului...Cealalta, îsi doreste cizme(80€). Si pentru ca înca sunt cuminti...ma gândesc ca Mosul va aproba si anul acesta lista de dorinte :-))

    RăspundețiȘtergere
  6. Cum zboara timpul si cum se schimba dorintele copiilor nostri.

    Eu vreau ca Mos Craciun - desi nu m-a intrebat nimeni, dar ii scriu eu pe ascuns - sa-mi aduca sanatate si tot sanatate sa aduca si celor dragi mie iar de-oi avea dusmani sa le aduca si lor tot sanatate fiindca asa vor fi mai senini.

    Tu, draga Carmen, fiind in randul pritenilor, cu siguranta vei primi sanatate din partea lui Mos Craciun.


    Deja gandesc ca o baba, imi doresc sanatate. Cand aveam 20 de ani visam cai verzi pe pereti.

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu Carmen, în suflet suntem înca de 20 de ani si jumatate :-) De sanatate avem toti nevoie, tineri sau mai putin tineri. Diferenta e ca dupa ce începi sa o cam pierzi...ajungi sa o aprecierzi si sa o doresti. Din pacate însa, asa cum spune un proverb "exista o multime de boli dar numai o sanatate"...Daca sunt pe lista ta de prietene, atunci sanatatea mi-e asigurata, cel putin anul acesta...Om vedea daca nici la anul nu va exista vre-un motiv ca Mos Craciun sa fie suparat pe tine!
    O seara placuta cu ai tai, Carmen draga!

    RăspundețiȘtergere