sâmbătă, 5 decembrie 2009

Mos Nicolae exista!

Am deschis un ochi azi dimineata pentru ca mirosul de cafea îmi gâdila narile...Când am auzit-o pe fiica mea Adela, soptindu-mi ca-i trebuie cheia de la masina...i-am deschis brusc pe amândoi! S-a asezat pe marginea patului si mi-a pus zâmbind ceasca de cafea pe noptiera. Pe partea sotului meu, ca în oglinda, Raluca depunea o ceasca identica si cu privirea sustinea cererea sorei mai mari. Pâna când sa putem articula primul cuvânt, fetele ne-au adus la cunostinta faptul ca într-o ora "trebuie" sa se întâlneasca în München cu "ceilalti" si de acolo vor pleca mai departe cu un microbuz în Salzburg, ca este o actiune spontana, ca doresc neaparat sa ia parte, ca acolo Târgul de Iarna are aspect adevarat de iarna!
Luata "ca din pat" n-am gasit nici un argument contra ci am pus neinspirata întrebare: "La ce va trebuie voua atâta agitatie?! nu e frumos la noi?..." si pe când eu înca încercam sa gasesc ceva în programul de familie cu care sa le impresionez, a venit raspunsul, de pe partea cealalta a patului : "Daca nu traim "agitat" acum, ca suntem tinere, atunci când? Mami, te rugam...Este deja ora 9" si apoi spre Helmut: "Asa-i ca tu esti de acord?" Fixat de 6 ochi de femei, Helmut...si-a tras plapuma peste cap spunând: "Mami hotateste"... Aha! Eu am fost tot anul cuminte si tocmai azi, înainte ca Mos Nicolae sa soseasca, sa risc si sa fiu "aia rea"?! Am spus cu jumate de gura "OK" , fetele ne-au pupat fericite si au disparut...Noi ne-am sorbit în liniste cafelutele si...am facut un plan B pentru o sâmbata - în doi! Sauna, piscina termala, masaje...Ce altceva poate fi mai bun pentru noi...care nu mai suntem...care nu iubim agitatia! Fara sa mai zabovim cu micul-dejun, am pregatit gentile si ne-am urcat în Fiat...ca BMW-ul era deja în drum spre München!
Am petrecut întreaga zi lasându-ne rasfatati cu masaje, bai, uleiuri eterice si plante miraculoase...
Seara - târziu, când am ajuns acasa...holul arata asa:
star
Fetele au sunat, ca sunt înca pe drum, într-o ora sosesc, sa nu ne facem probleme, totul este ok! Atunci...de unde atâtea cadouri în cizmulite?! Deci totusi exista! Mos Nicolae a trecut pe la noi!
PS: Daca observati, eu sunt singura care nu a primit JOARDA! (Uff! am mai avut un an noroc !)

5 comentarii:

  1. :-) Putem vedea si ce? (da! stiu, sunt curioasa!)

    RăspundețiȘtergere
  2. Simpatica poza. Te prinde grozav ipostaza din toate punctele de vedere. Adica e clar ca nu e doar un costum pe care ti l-ai pus. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Iti multumim ca ne susti pe noi copii ca nu parinti aduc cadourile ci Mos Craciun si Mos Nicolae!!!

    RăspundețiȘtergere