joi, 17 decembrie 2009

Mozart ieri, Carreras azi, fursecuri mâine


În timp ce eu ma delectam, nehotarâta fiind daca sa aplaud reusita pirueta a patinatorului sau sa astept pâna când soprana duce la sfârsit aria...acasa soseau fursecurile comandate pentru sarbatorile de iarna What a timing!kenyit
Am petrecut o seara minunata! Renumita opera Flautul fermecat a si mai renumitului Wolfgang Amadeus Mozart a fost readusa la viata într-o varianta inedita, pe Stadionul de Gheata. Interpretii operei din Berlin si Köln fiind direct sustinuti de patinatori deosebit de talentati, ai Clubului Sportiv local. Muzica si sportul si-au dat mâna înca o data, rezultanta fiind de exceptie! Asta seara am fost de doua ori rasfatata: 1-locurile din loja au fost excelente! 2- pot sa pun pe masa de Craciun, produse de lux!
............................................................................................................................................................
Cu toate ca parca ieri a fost, acestea s-au întâmplat acum 2 ani... conform jurnalul meu...
............................................................................................................................................................
17.12.2009: Asta-seara stateam la televizor si urmaream Gala José Carreras pe când bijuteriile de ciocolata au fost livrate... Este al treilea an consecutiv când comand fursecurile la o arista a genului! Anul acesta însa s-a întrecut pe sine! Ti-e si mila sa musti dintr-asa un fursec. Bineînteles ca le ofer cu draga inima prietenilor si colindatorilor...am un kilogram jumate. Va asteptpeluk

3 comentarii:

  1. Mai, mai, mai, nici nu stiu de ce sa ma minunez mai întâi! De "opera pe gheata" (n-am mai aujit asa ceva!) sau de fursecuri! Hmmm da gustoase mai trebuie sa fie! eu însa trebuie sa am grija la silueta...doar privindu-le...am pus un kilogram pe solduri! :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. La fix am citit acest post despre viata culturala din Europa....de vis!!!Si mi s-a facut asa dor!
    Cat despre fursecuri...gasesc si aici, in America tot felul de "european cookies", insa nu se pot compara cu ce ati comandat dvs.
    Felicitari pentru o familie minunata, psi pentru ca nu uitati sa vorbiti romaneste!
    Ganduri bune si Sarbatori fericite din mult pream insorita Californie!

    RăspundețiȘtergere
  3. O aevarata surpriza Tartoras draga!
    Ma bucur ca m-ai gasit!
    Sarbatori fericite deasemenea!

    RăspundețiȘtergere