marți, 9 februarie 2010

Se întâmpla rar, dar se întâmpla


Helmut a anuntat ca vine astazi târziu acasa si Printesele mele au propus sa ma las rasfatata la o masa pregatita de ele.
Ca sa fie sigure ca nu dau gres, au ales cel mai simplu si rapid meniu: cartofi prajiti si gratar; un mujdei de usturoi si ardei copti au completat perfect. Deosebit de gustos!
La desert, gogosi si o cafeluta. Ei...sa tot fii Regina-mama!
PS: Nu uitati, e timpul carnavalului! :))

20 de comentarii:

  1. Hallo Doamna Reginä,

    fein de tot iti stä.La Altcineva nu iar sta nici mäcar 5 Prozent asa bine. Compliment.

    Foarte feinä Mincäricä. Pommes cu Kassler cu Ardei copti si Cu Usturoi ( cea mai mare Bunätate de pe Pämint . eu dacä s-ar putea mia-si da si Infusion cu Usturoi)Fein , fein....
    Si Helmut , a primit ceva sau a trebuit sä se uite la Poze:-)))))

    LG Jacob

    RăspundețiȘtergere
  2. Hallo Jacob,
    multumsc de complimente, esti un dragut! Da, Helmut a venit acum o ora si deci...s-a uitat la poze :-)LG, o seara buna.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mosule,
    daaaa, apa minerala care pisca dupa ce ai mâncat mujdei! :-)

    RăspundețiȘtergere
  4. Pofta buna !! Sau sa va fie de bine !! Cum se potriveste !!

    RăspundețiȘtergere
  5. JocoK,
    multumesc! am mâncat acum câteva ore. Ceva calorii am si consumat deja...pe bicicleta :)
    O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  6. deci gogosile arata... arata... arata... MMMMMMMMINUNAT!!! si sunt facute tot de fete?

    RăspundețiȘtergere
  7. Carmen,te astept cu placere pe blogul meu ,poate mai gasesti ceva de vazut...ascultat...

    RăspundețiȘtergere
  8. Alina,
    sa nu exageram! cartofii sunt curatati (nu din punga!) si prejiti de fete, mujdeiul nu este prefabricat (din praf de usturoi! bleh!) dar gogosile...gogosile sunt cuparate de la conditor!Ti-am spus ca în perioada de Fasching toata lumea manânca gogosi.
    Maria ta trebuie sa mai creasca putin...
    Te-am pupat!

    RăspundețiȘtergere
  9. Sa va fie de bine!
    Sunt convinsa ca esti foarte mandra de fetele tale si e firesc sa fie asa!
    Iti sta nemaipomenit cu coronita...nota 10!;)
    Imbratisari!

    RăspundețiȘtergere
  10. Hello Tartoras,
    coronita e pictata deasupra fotografiei :)) doar este timpul carnavalului! Te pup si eu!

    RăspundețiȘtergere
  11. Cam asta înseamnă "între vis şi realitate". Foarte frumos gestul prinţeselor. Dar şi mai frumos ar fi ca peste ani să nu uite ce face din mama lor cea mai fericită mamă din lume.
    Apropo de Regina Mamă, se juca o piesă la Teatrul Naţional cu numele ăsta, având-o în rolul principal pe Olga Tudorache. Senzaţională piesă, senzaţională Olga Tudorache.

    RăspundețiȘtergere
  12. Te salut day-dreamer!
    bine ai pasit pe aici pe la mine! multumesc pentru frumoasele gânduri, mai ales ca vin din partea uneia ce este deasemenea Printesa si Regina-Mama-personala este probabil de vârsta mea:-) Dragut!
    Mare pacat ca locuiesc asa departe de Bucuresti! teatrul românesc îmi lipseste cu desavârsire!
    O zi frumoasa si ma bucur ca... you're a dreamer, too...and I'm not the only one :-)

    RăspundețiȘtergere
  13. Tu vrei să mor de inimă aici, în fața calculatorului? Mai bine nu vedeam ce e pe masa aia, că mi-e o foame de nu mai pot, iar la ora asta nici nu se pune problema să mănânc ceva.
    Mă duc să-mi iau un iaurt degresat, că n-are decât vreo 100 de calorii. I hate you! :D

    RăspundețiȘtergere
  14. cell61,
    te rog sa nu mori!si te rog don't hate me!sorry pentru poze, fetele au pregatit masa!
    cell61...te rog,suntem mai departe prieteni?
    :)))

    RăspundețiȘtergere
  15. But of course :D
    E zi, ora prânzului pentru mine (prânz târziu), aşa că privesc situaţia cu alţi ochi :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Am parcurs blogul tau,mai atent,trebuie sa recunonosc,cu mana pe inima: blogul luat in ansamblun,e extraordinar,sincer nu ma asteptam.
    Dar cea ce ma inpresionat cel mai mult e personalitatea ta,modul de-a privi lumea,viata.
    Iar tu CARMEN, draga esti un om deosebit si bun. Esti genul de om pe dare orine l-ar dori prieten. Ma bucur nespus ca te-am cunoscut!!!

    RăspundețiȘtergere
  17. JocoK,
    multumesc mult pentru complimente si sincer, nu pot decât sa ma bucur citind aprecierile tale. Esti cu drag binevenit în cercul prietenilor mei :)

    RăspundețiȘtergere