luni, 15 februarie 2010

Zodiac

Am primit de la Belle de Jour o noua leapşă: Ce pot spune eu despre zodia mea?
Daca este sa ma iau dupa informatiile oferite de Wikipedia atunci...sunt un artar cu flori de bujor, pe crengile caruia se odihneste corbul si se zbenguie maimuta, la poalele caruia s-a cuibarit un câine cu numele stupid Balanta.
Mai mult nu pot spune...sunt total în ceata :-)
Rog sa preia leapsa toti cei ce o gasesc simpatica...nu vreau sa mai numesc pe cineva care sa considere "obligatie". Voi nota numele cu link, în functie de comentariul lasat , Oky Doky?! :-)))
Tartoras a preluaaaat! Multumeeeesc!
Vania "promite";)) ca va prelua.

12 comentarii:

  1. CARMEN,CARMEN, ma oripilezi cu ideile tale,la asta chiar nu ma asteptam,e de vis,deunde idea?? In tinerete mi-a placut si mie astronomia, chiar am citit cateva carti de astronomie .

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa nu uit comentariul meu se refera la poza, dare i-mi place tare...

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce de lepse...nici pe cealalta nu am apucat sa o fac...
    O luam si pe-asta, la mine se cam potrivesc astrele cu ceea ce sunt de fapt...
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. JocoK,
    nu am facut altceva decât sa folosesc informatiile din Wikipedia :))
    O zi buna

    RăspundețiȘtergere
  5. Hi Tartoras! ma bucur mult ca preiei! ti-am trecut numele. Te pup

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu zic să numeşti, să dai ping, apoi noi putem ignora leapşa, acumulând puncte...

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu sunt Berbec, opusul Balantei. Eu zic ca mi se potriveste perfect tot ce scrie despre aceasta zodie.

    te pup!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. aha...Giulia sa înteleg ca suntem incopatibile? :) mie tot asa îmi place sa te vizitez ca înainte sa fi stiut ca esti berbec :))
    Berbec deci...înseamna ca în curând sarbatorim?!
    O zi buna Giulia si distractie placuta la carnaval!

    RăspundețiȘtergere
  9. Vania,
    :-) OK, pentru tine fac o exceptie ;)

    RăspundețiȘtergere
  10. am încercat sa raspund la ce cred eu despre zodia mea.

    E înspaimântator dar este foarte adevarat, tot!!!

    RăspundețiȘtergere