marți, 2 februarie 2010

Mai sunt 33 zile pâna la Oscar

Acum 3 ore a fost data publicitatii lista nominalizarilor la Premiul Oscar 2010. Lista completa o gasiti aici sau aici. Asa cum ne-am asteptat toti, "Avatar" apare mentionat de nenumarate ori, apoi George Clooney („Up in the Air“), Meryl Streep („Julie & Julia“), Penélope Cruz („Nine“), Christopher Plummer („The Last Station“)...Cine va câstiga, vom afla pe data de 7 martie când va avea loc cea de a 82 editie a Galei Oscar.
Ar fi ceva special de mentionat: Sandra Bullock apare pe lista nominalizatilor la Oscar Awards pentru cea mai buna interpretare feminina („The Blind Side“) si totodata numele ei apare pe lista nominalizatilor la Golden Raspberry Awaeds (gala ce va avea loc pe 6 martie) pentru cea mai proasta interpretare feminina (All About Steve“). Ca în L.A. nicaieri! :-)))

5 comentarii:

  1. Ca esti foarte informata...e clar! ne-ai dovedit de nenumarate rânduri! Multumim de noutati! Cât despre Sandra Bullock...ar fi culmea sa si câstige ambele premii! Atunci se poate spune în gura mare "ca în L.A. nicaieri! :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Am auzit si eu ca Avatar are cel putin 6 nominalizari! Ar fi BOMBA anului sa le câstige si pe astea!

    RăspundețiȘtergere
  3. Liliana:
    asteptam rezultatele din martie :-)

    Bog:
    :) vom trai si vom vedea!

    RăspundețiȘtergere
  4. Am vazut cele 2 filme cu Sandra Bullock in aceeasi zi si mi-au placut amandoua. E cam exagerata nominalizarea de la Razzy Awards, dar trebuie si ei sa se ia de cineva cunoscut, nu? :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Lucian:
    eu nu am vazut nici unul. Am sa caut sa o fac daca spui ca filmele sunt bune. Eu te cred, mai ales ca esti sibian de-al meu! :)

    RăspundețiȘtergere