duminică, 28 februarie 2010

1 Martie



Un Martisor pentru prietenele blogului meu:
Belle de Jour, Tartoras, Giulia, Oana Stoica Mujea, Elisa, Vaca Verde, Alina, România normala, Calator, Ana Usca, Oana-mama, Ceska777, Irina, Vero, Carmen MusatComan, Shari, Zâna, Maminineta, Donca, Cami si pisicutei Natasa.
O PRIMAVARA frumoasa Doamnelor!







Din BUCURESTI-Motanii au trimis MARTISOARE fetelor din casa mea :) O surpriza deosebita! MULTUMIM MULT!
Aici, obiceiul nu este cunoscut, dar noi ne amintim cu mult drag si o sa purtam martisorul cu multa mândrie!

12 comentarii:

  1. Nataşa mulţumeşte, da' tot întreabă unde-i pingul. I-am explicat că de pe blogspot nu vine ping, că-i platformă naşpa, dar ea e mică, nu înţelege toate...

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc mult!E singurul martisor pe care l-am primit.pe aici nu se sarbatoreste.o primavara fericita,mult soare si numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  3. O primavara frumoasa plina de bucurii si fericire iti doresc!

    Imbratisari,

    Irina

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga Carmen,
    ce frumoase martisoare ai primit si oferit totodata!!!Ma bucur sa le admir,nici n-am mai vazut atata gingasie.Iti doresc o primavara frumoasa si cu flori multe care sa-ti aduca zambetul de zi cu zi(copiii sunt tot flori ).

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc si trimit si spre tine o bucatica din sufletul meu însotit de zumzâit de albine printre crengi de migdali.

    O primavara însorita!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc pentru martisor. Lebada este silueta si simbolul cel mai drag sufletului meu.
    O primavara fericita!

    RăspundețiȘtergere
  7. ce ma bucur c-au ajuns cu bine!!! :)))
    va pupa cu drag, Motanii <3 <3 <3

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc mult pentru atentie! ma simt profund onorata! Pupice :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Carmen draga, multumesc mult de tot! N-am mai primit de mult un martisor. Chiar le duc dorul. O primavara minunata sa ai! Cami

    RăspundețiȘtergere
  10. Sarutmana mult pentru martisoare....sunt superbe,iar gestul tau cu atat mai frumos!!!
    Ma onoreaza, ce bucurie mi-ai facut!!
    Plecaciuni, multumiri!
    Pupici si imbratisari!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ma bucur din suflet ca v-am facut sa zâmbiti, dragele mele prietene.
    O primavara minunata va doresc!

    RăspundețiȘtergere