joi, 11 februarie 2010

Cu gândul la Balul de absolvire


Pe lânga preocuparea de a învata pentru examenele de Abitur, fiica mea mai are un stress :-) "Ce va îmbraca la balul de absolvire?" (iunie!) Saptamâni la rând a cautat în toate magazinele, a studiat pagini întregi de internet, s-a amestecat în discutiile cu colegele si a visat la o rochie care sa fie unica, sa îi marcheze talia cât mai subtire, sa fie simpla dar sa aiba efect "wow!" fara sa fie stridenta, sa... si câte si mai câte "nelinisti"! Ca orice mama grijulie... am reusit sa o eliberez de aceasta "mare"apasare! Rochia visata atârna de ieri, pe umeras în dulapul ei. Sper ca de acum, "micuta" mea printesa, se poate concentra profund la temele pentru examene :))
PS: Bineînteles ca am glumit cu tonul ironic :) Este un efort (da! pretul este în Euro! si are aplicata o reducere de 10 procente) dar fiica mea merita pe deplin si bucurii de genul acesta vor ramâne cele mai frumoase amintiri! Parca ma vad si eu, a fost ca ieri...

8 comentarii:

  1. frumoasa rochia! sa o poarte cu drag si sa se bucure de absolvire! succes! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim Vaca verde!
    pâna îi vine rândul Ioanei...se mai nasc ceva creatori de moda! :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoasă rochie! Balul de absolvire - am făcut şi noi ceva de gen, dar pe vremea aia nu prea ne uitam la ce haine ne luăm pe noi. Am băut cot la cot cu profesorii şi a dansat cine a avut chef :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Hi Cell61!
    Balul meu a fost cu mult fast! Eu am fost LGL-ista, am participat 5 clase a câte ~45 absolventi, într-una din cele mai frumoase sali festive din Sibiu. Am dansat si am râs...si de atunci încercam sa retraim momentul acela tot la fiecare 5 ani. Este înca tare frumos, dar farmecul balului de absolvire este unic!

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa fie sanatoasa,sa treaca toate examenele cu bine,sa se bucure de petrecere si sa treaca cu bine intr-o noua etapa a vietii ei!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Oana,
    Multumesc mult pentru frumoasele gânduri! Mai e un pic si va zbura din cuibul parintesc!
    Tu mai ai! Pâna va merge Matteo la primul bal...mai trebuie sa cumperi ceva triciclete si trotinete :-)

    RăspundețiȘtergere
  7. minunat!ma bucur pentru visul împlinit al Printesei! ma bucur ca esti asa o mamica buna!ma bucur sa va privesc, sunteti o familie minunata!

    RăspundețiȘtergere