luni, 1 februarie 2010

S-a întâmplat pe 1 februarie

"Ş-afară-i grozav... şi plouă şi ninge, şi pică şi-ngheaţă... o zloată cumplită... un vifor nebun... o vreme, prăpăd! să nu iasă un popă afară din casă "
I.L.Caragiale - nascut pe 1 februarie 1852 Haimanale/Prahova)

"Peisaj de iarna" - Stefan Luchian (nascut pe 1 februarie 1868 Stefanesti/ Botosani)

"Peisaj de iarna"- Lucian Grigorescu (nascut pe 1 februarie 1894 Medgidia)


si...Clark Gable, care nu are cu zapada nici o legatura -ghinionul lui- dar se numara printre cei nascuti pe 1 februarie 1901

10 comentarii:

  1. :)
    da e o zi mai plina de personalitati
    fain omul/oama de zapada
    :)
    o seara placuta

    RăspundețiȘtergere
  2. Hi Carmen,

    Multumesc de postarea Picturilor. Imi plac

    LG

    RăspundețiȘtergere
  3. Hallo Jacob,
    picturi minunate, unice si...tocmai de vânzare! ai citit? Peisaj de iarna a lui Luchian a fost duminica vândut pentru 200.000 lei

    RăspundețiȘtergere
  4. Popa s-a conformat şi n-a ieşit ieri din casă...

    RăspundețiȘtergere
  5. Hallo Carmen,
    Ce Päcat.... tocmai Dumineca trecutä mi-am cumpärat un Pachet de Tigäri si am avut de ajuns Rest:-))))
    Data viitoare...

    LG Jacob

    RăspundețiȘtergere
  6. Ah Vania,
    recomandarea era din "O cronica de Craciun" I.L.Caragiale si nu se referea la 1 februarie :-))
    Curaj!Iarna e minunata!

    RăspundețiȘtergere
  7. Hallo Jacob,
    Tja, 48.000 Euro merita locker,daca ramânem la gluma ta cu tigarile...Câti oameni nu au fumat vile întregi! Scrum si plamâni îmbâcsiti au ramas în urma! Pe tablou se vor bate mostenitorii! :-)
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  8. Frumoasa colectie ai facut pentru ziua de azi! Caragiale, Grigorescu, Luchian...nici nu am stiut ca sunt nascuti toti pe 1 februarie! Multumesc!
    Si o zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  9. Liliana: Multumesc si eu!o zi minunata deasemenea!

    RăspundețiȘtergere