joi, 11 februarie 2010

Ninge fara pauza


12 comentarii:

  1. Foarte frumos i-mi place,sincer !!! Numa de-ar trece odata .

    RăspundețiȘtergere
  2. What beautiful snow pics! I love your friendly snowman :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. JocoK,
    haaa-ha! simpatic tonul tau! Ce nu-ti place? stai acasa la caldurica, asculti muzica buna, pot sa-ti recomand eu niste bloguri specializate ;) unul JocoK, îl cunosti? are tot ce vrei: muzica clasica, muzica de actualitate, muzica de film...

    RăspundețiȘtergere
  4. Shari,
    eu multumesc ca am voie sa ma inspir din blogul tau gustos!

    RăspundețiȘtergere
  5. Bineinteles! ...

    Eu pun mult accent pe prezentare, o consider la fel de importanta ca si gustul mancarurilor...

    RăspundețiȘtergere
  6. Shari,
    nu degeaba ai fost nominalizata! Sper sa si câstigi titlul! Tin pumnii!

    RăspundețiȘtergere
  7. Minunate fotografii! Prima este absolut fantastica! a doua este simpatica de nu se poate! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc Zâna,
    ai dreptate, prima m-a bucurat si pe mine când am vazut ca am reusit sa prind vrabiuta în zbor. Pentru a doua...a fost mai simpatic pâna am obtinut "modelul" :-)Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  9. That's a very nice snowman! My kids keep asking for snow. I tell them we , don't get snow :)

    RăspundețiȘtergere
  10. JamericanSpice,
    maybe someday you'll do a family holiday in a place with snow :-)

    RăspundețiȘtergere