luni, 1 februarie 2010

Ce ai în geanta?

Leapsa de la Ceska777. Trbuie descrisa geanta si continultul ei!

Geanta mea e vesnic grea! Am "tot ce-mi trebuie" în geanta, dar ca un facut, când am nevoie de CEVA, lipseste exact acel CEVA! :-))
Port geanta la culoarea pantofului...iarna e mai usor pentru ca port mai mult cizme negre!
Îmi plac gentile cu fermoare si compartimente. Pentru Handy, cheie de la serviciu si cele de acasa; portofel (aproape niciodata bani!, permis conducere, permis de întreprindere, timbre postale, fotografii, carti de vizita, numere telefon),batiste de hârtie (2-3 pachetele), acte, fotografii de familie, agenda mea 2010, cutie carti de vizita, oglinda si un suport cilindric în care sunt:
-punguta cu ace si ata de cusut
-tablete înpotriva durerilor (Ibuhexal 400) si Aspirina.
-agrafe de par
-obiecte pt. refacerea machiajului: ruj, rimel, dermatograf
-pasta si periuta de dinti
-crema de mâini si un balsam Bepanthen
-picaturi pentru nas
-cleste si pila de unghii,
- pix, marker
cam atât :)))
Si Leapsa merge mai departe la ALINA

Un comentariu: