vineri, 12 februarie 2010

Morcovi, mere si zapada



Este frig, nu mai ninge si pe trotuare sarea si-a facut efectul, zapada transformându-se în mocirla. Am rezolvat repede cumparaturile saptamânale si ne-am bucurat de caldura din casa; am facut un ceai si am hotarât sa ne vitaminizam cu o salata de morcovi, mere, kiwi, lamâie, un strop de ulei de masline* si un pic de piept de pui "Hawai"... Hansi si Grete au primit mere si au mâncat cu mare pofta. Omul-de-zapada a primit o pipa si de mâncare nimic - el e gras destul...mai mult lat decât lung si de fapt, la cât de palid este, nici carotina nu i-ar ajuta!
*) carotina nu este asimilata de corp decât în prezenta uleiului ;)



11 comentarii:

  1. Wow! Hansi si Grete pe terasa voasta se înfrupta din mar ca la ei acasa!
    Omul-de-zapada este fericit, cu pipa! ai dreptate, e gras destul...nu-i mai da nimic de mâncare :))
    Salata voastra îmi face cu ochiul! Hmmm! dar piept de pui Hawaii...nu stiu cum este!?!
    Pozele sunt excelente! Felicitari si o seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Rasfat de weekend...la noi deja a inceput un weekend luuuuung!(PRESIDENT'S DAY).
    Okkkk, so: am mancat impreuna niste branzoaice minunate la Nina, acum am venit la tine sa beau ceaiul...facem si putina miscare in aer liber, pe langa omuletul de zapada...
    Ce viata!!!;))))
    Te pup, Carmen, zile frumoase si pline de iubire!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ahhh, voiam sa mai spun ca uite asa dispare limita de spatiu...putem crea legaturi stranse la mii si mii de kilometri distanta...
    Si....HAPPY VALENTINES DAY!

    RăspundețiȘtergere
  4. Zâna,
    asa este! Hansi si Grete sunt aici - la ei acasa!
    Piept de pui Hawaii: pieptul de pui se prajeste scurt cu putin unt apoi se aseaza o felie de ananas din compot si o felie de brânza topita si se da la cuptor pâna când brâza se scufunda în ananas; se poate presara o priza de sare si piper :)
    Multumesc, si tie un weekend minunat!

    RăspundețiȘtergere
  5. Tartoras,
    hei, President's day? nu am mai auzit! ce înseamna?
    Da, si eu m-am simtit bine la Nina si m-am bucurat sa te întâlnesc la ea :)))
    Te pup si eu si Happy Valentines Day too!
    PS: si eu ma minunez ce fain putem comunica, indiferent în ce colt de lume suntem :-)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ma bucur ca gasiti atâta energie si buna dispozitie cât sa faceti oameni de zapada si sa va împrieteniti cu mierlele! asta spune mult!

    RăspundețiȘtergere
  7. Americanii sarbatoresc ziua de nastere a lui George Washington, primul presedinte american, plus ziua lui Lincoln, alt presedinte iubit de ei.
    Si uite-asa s-a facut de un weekend prelungit(4 zile), pentru a pleca care incotro...
    Ce mai pui ca e si Valentines Day....cadouri, petreceri!
    Faina viata!

    RăspundețiȘtergere
  8. Tartoras,
    a-haaa! asa deci?! aveti liber, ei asta bucura orice angajat :-)
    Îti doresc petrecere frumoasa, cu distractii si cât mai frumoase surprize!

    RăspundețiȘtergere
  9. CARMEN, tu si familia ta ,traiti frumos, echilibrat, rational..ma bucur pentru voi,felicitari

    RăspundețiȘtergere
  10. JocoK,
    îti multumesc mult si sper din suflet ca tu esti deasemenea fericit!

    RăspundețiȘtergere