duminică, 21 februarie 2010

Festivalul filmului din Berlin - noutati

Tocmai s-a încheiat festivitatea de premiere, valorosii ursi de aur si argint sunt în posesia câstigatorilor si...am o veste mare: Premiul Juriului a fost acordat filmului românesc "Daca vrei sa fluieri, fluiera" ("Wenn du pfeifen willst, pfeif") (în fotografie Florin Serban)

Premiul "Ursul de aur" l-a primit filmul turcesc "Miere"
Premiul "Ursul de argint" i-a fost acordat regizorului (aflat înca în arest la domiciliu) Roman Polanski, pentru "The Ghost Writer"
Alte informatii aici :)
UP-date 22.02.2010:

5 comentarii:

  1. Multumesc din suflet pentru aprecieri! Da, eu am desenat ce am pus pe blog, defapt sint facute in creion, fotografiate si ajustate putin cu picasa. Mai poti gasi cateva din desenele mele la adresa http://www.crestinortodox.ro/comunitate/album.php?user=florinmaghiar&album_id=165
    unele mai noi, majoritatea insa sint vechi, de prin '90. N-am mai desenat de atunci.

    Iti doresc numai bine! Spor in toate!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ca tot vorbeam de mandria de a fi roman!!!O sa postez si eu reusita romanului nostru, Florin Serban.
    E bine sa afle cat multi si de partile bune ale neamului nostru, nu?
    Seara placuta, Carmen!
    Si o sapatamana excelenta!!Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Fly,
    nu ai de ce sa-mi multumesti, eu mi-am exprimat sincer parerea :)
    Am sa trec imediat la adresa; pacat ca nu mai desenezi...

    RăspundețiȘtergere
  4. Tartoras,
    despre film înca nu am gasit nici o informatie, culmea! nici macar pe paginile românesti! Oare numai noi doua ne bucuram?!? (glumesc)
    Te pup si eu

    RăspundețiȘtergere
  5. Carmen,nici eu nu am gasit mare lucru.... cauta pe youtube, o sa gasesti secvente din film!
    Toate bune!

    RăspundețiȘtergere