joi, 11 februarie 2010

Temperatura? -8°C

Astazi de dimineata m-a vizitat buna mea vecina si prietena. Pe când barbatii erau în plin action cu lopetile la dezapezit, noi ne-am tinut un pic de urât; eu am baut o cafeluta, ea...si-a savurat cârnaciorii :-) si mi-a povestit ca asa o iarna alba nu a mai vazut de când era domnisoara! Pe atunci râdea de "piticii" înfofoliti în jachetele, dar ca acum se gândeste tot mai des sa-si comande doua perechi de botosei "Asa nu mai merge!" Mai ales ca nimeni nu stie cât de lunga este trena mantiei Doamnei Iarna?!

6 comentarii:

  1. Hi Carmen,

    transmite multe salutäri la Vecina...
    Poza cu Botosei, vrei sä-i faci la Vecina Cadou ??

    LG Jacob

    RăspundețiȘtergere
  2. Hallo Jacob,
    da, asa este, am aruncat o privire în ebay si asa 2perechi- costa 5,90 Euro; doar sa ma distrez!
    O sa-i transmit lui Bonnie salutul tau :)
    LG

    RăspundețiȘtergere
  3. Cell61,
    sa sti ca v-am pomenit, pe tine si pe Puşkin! Bonnie viseaza înca :))

    RăspundețiȘtergere
  4. What a sweet face!! Did your dog like the snow?

    RăspundețiȘtergere
  5. Hi Japra,
    the puppy belongs to our neighbors and he just gets from me an extra crusty sausage-for dogs :)

    RăspundețiȘtergere