joi, 4 februarie 2010

International Toy Fair Nürnberg

O adresa foarte interesanta pentru perioada 04.02-09.02.2010 ar fi Nürnberg, unde se desfasoara cea de a 61-a editie a târgului international de jucarii. Aveti aici. toate informatiile necesara pentru cazul în care gasiti ideea foarte buna :-)
Un paradis al culorilor si imaginatiei. Am vazut ieri la TV un reportaj în avantpremiera si am fost surprinsa sa constat ca jucariile cu care eu am crescut nu mai au aproape nimic în comun cu jucariile generatiei de azi. Triciclete, biciclete, trotinete de toate marimile si formele, robuste si cu design atractiv, plus semne de circulatie identice cu cele din viata reala, ajuta copiii sa se familiarizeze cu regulile, sa capete curaj si siguranta. Instrumente muzicale electronice, usor de mânuit dau frâu liber viselor copiilor, ca într-o buna zi vor sta pe scena, în lumina reflectoarelor, aplaudati si adorati de fani. Barbi a fost papusa anilor '80, acum este Video-Barbie en vogue! Aceasta noua Barbie are obiectivul la decolté si monitorul pe spate si este papusa pe care orice fetita si-o doreste! Pentru jocul în curte anul acesta este modern sa aveti un Yo-Be: jumatate Yo-Yo, jumatate Frisbee!
Minunatii la fiecare pas, pentru orice categorie de vârsta, de la bebelusi pâna la copiii mai mari, de...90 de ani :))

12 comentarii:

  1. Dureros subiect! Am căutat de curând cowboy şi indieni din plastic, aşa cum îmi cumpărasem în 1969, şi... canci! Nu mai sunt jucării pentru oameni serioşi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Tja! Vania, cine pastreaza are! eu am în pod, adunate în saci de plastic, cele mai dragi jucarii din vremea copilariei mele; s-au adaugat si cele ale fetelor mele si...nepoteii sunt deosebit de încântati, de câte ori au voie sa le despacheteze. Acasa însa nu vor sa le ia...moda îsi spune totusi cuvântul!:-)
    Un cowboy si-un indian as putea pune de-o parte pentru 27 ianuarie 2011 :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Am citit si eu despre raionul "Jucarii tehnice" acolo zau ca mi-as petrece toata vacanta!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred ca e o adresa foarte interesanta, dar cum sa ajungem la ea? he-hei, asteptam sa ne scrii tu cum este pe acolo!

    RăspundețiȘtergere
  5. Paul: Tja! buna întrebare! ai auzit poate despre avion, autocar? cazarea la mine...mai multe detalii? Ei, ce mai zici acum?

    RăspundețiȘtergere
  6. Hallo Carmen,

    asta este. Sintem asa de influentati de Consum , vechile Valori nu mai conteazä.
    Miine trebuie sä dau o Fugä scurt acolo , am douä Termine cu niste Hersteller ( Exporteure)..
    Pe An ce trece se face Meese asa pentru mine tot mai ciudatä...sau sint eu prea bätrin.

    LG Jacob

    RăspundețiȘtergere
  7. Hallo Jacob,
    :) batrân nu esti! dar lumea avanseaza...daca nu tinem pasul ne trezim singuri!
    Die Spielwarenmesse este la a 61-a editie...si gasesc mai multa întelegere pentru asa un târg decât pentru "Sexmesse" sau "Reptilienbörse" carora zau ca nu le înteleg sensul!
    Dar cum zici tu...lumea e tot mai ciudata si piata influienteaza cultura!

    RăspundețiȘtergere
  8. Mi-ar trebui un sac! E o poveste mai lungă cu de ce nu mai am şi pentru ce-aş avea nevoie...

    RăspundețiȘtergere
  9. Vania, sa înteleg ca doresti un sac de indieni si cowboy?! nu mai am nici macar 5 bucati :-)
    Poate cândva, când ai timp si dispozitia necesara, îmi povestesti, îmi place sa ascult.

    RăspundețiȘtergere
  10. Pe scurt, joc un fel de fotbal cu ei, aşa că e nevoie de mulţi ca să-mi pot organiza un campionat serios. Eu băteam apropoul ca să aflu dacă se mai fabrică, prin anii '90 ai secolului trecut încă mai erau, dar anul trecut n-am găsit în occident. De altfel, se făceau şi la noi, la Sibiu...

    RăspundețiȘtergere
  11. Vania:
    am sa ma interesez si am sa-ti comunic. Când începe campionatul? :)
    Ce dragut mi-a sunat "la noi, la Sibiu" ...eu am locuit aproape 30 de ani în Sibiu.

    RăspundețiȘtergere