sâmbătă, 20 februarie 2010

Adria Look

Toata blogosfera îl cunoaste deja pe Caius, care de o saptamâna are blog si a intrat direct pe locul 3740 în ZeList; si cum este la început de drum, prietenii îi da sfaturi: pe cine sa treaca în blogroll, despre ce sa scrie, ce fotografii sa ataseze, despre care culoare politica ar trebui sa tina seama si... azi îi spune Vania ca nici diaspora ("blogurile de limbă română din străinătate") nu trebuie uitata; si ma da si pe mine printre altii ca exemplu "cea care a promis nişte cocteiluri"...
Despre acestea citind, am intrat în panica! "Daca trece Caius pe la mine si tocmai azi nu am nici un cocktail expus?!" Asa ca i-am spus sotului meu:
- Ca ai chef sau nu, trebuie sa bem imediat un cocktail!
Am luat cartea cu retete, eu am avut voie sa aleg si Helmut a mixat.
Astazi seara: ADRIA LOOK
2 cl. Gin
2 cl. Bols Curacao Blue
2 cl. suc de lamâie


Ingredientele se amesteca în Shaker cu doua cuburi de gheata, se toarna în pahar si în completare se umple paharul cu Sampanie (noi am folosit vin spumant). Se foloseste un fruct pentru decor si...cocktailul e gata pentru a fi servit! Hmmm, este acrisor, are o aroma proaspata si culoarea Marii Adriatice.


Si ca sa nu se creada ca la noi în casa doar se bea, iata meniul de azi la prânz:
1. Tarta flambata Alsaciana ( Elsässer Flammkuchen);
2. Somon pane în mantie de mustar, Pangasius pe varza de sampanie si cartofi natur, plus un pahar de vin rosé Macenonian;
3. Fructe: para, coacaze, struguri si Physalis.



12 comentarii:

  1. Apropos de clasament,am deschis pe beius,si eram pe locul unu pe oras ,am ramas putin...(de fapt destul de tare)surprins.Asta multumita si voua dragele mele prietene. Intrarile voastre frecvente
    pe blog mi-au inbunatatit scorul ,pe moment !!! Va multumesc pentru asta !!

    RăspundețiȘtergere
  2. JocoK,
    esti "tare"! dar te si preocupi mult! ai 5 sau 6 bloguri frumoase si interesante! Noi multumim :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Si visul continua pe acest frumos blog. God bless you, Lady CARMEN !!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cocktailul arata excelent, culoarea chiar ca te duce cu gândul la mare...
    Si meniul! de prima clasa! Felicitari :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Este sarbatoare la voi? ce fel de meniu este asta...ca pentru o zi normala nu poate fi?! Îmi lasa gura apa dupa pestele ala al vostru, ca tarta flambata n-am gustat niciodata; ma gândesc ca totul e gustos...Si cocteilul pune capac la totul!Arata minunat! Sa va fie de bine :)

    RăspundețiȘtergere
  6. JocoK,
    esti tare dragut, mutumesc!
    Tocmai am verificat si tu nu esti cu nici unul din bloguri întegistrat pe ZeList. Trebuie sa o faci personal, la adresa : http://www.zelist.ro/bloguri
    Precis sari direct în vârful topului! tu ai peste 2500 cititori :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Zâna draga,
    albastrul limpede si spuma...mare...soare...când Dumnezeu vine odata vara?!

    RăspundețiȘtergere
  8. Paul,
    o sâmbata foarte normala.
    Cockteilul- da, e de sfârsit de saptamâna, nu de orice zi :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Ziet er erg lekker :-)
    Yummieeeeee .....

    Happy Weekend

    Kareltje =^.^=
    Anya :-)

    RăspundețiȘtergere
  10. Hi Anya,
    Please, you're welcome :)
    For you a cocktail, for Karltj a fish :)) Yummiiiee!

    RăspundețiȘtergere
  11. Caius nu ştiu dacă trece, că-i amărăştean, n-are Matiz cum am eu...

    RăspundețiȘtergere
  12. Vania,
    pai da gaz la cei trei cilindrii si vino odata!

    RăspundețiȘtergere