duminică, 28 februarie 2010

Uraganul „Xynthia“

La radio suntem anuntati ca furtuna va atinge punctul maxim la noapte, ca uraganul Xynthia, care a facut ravagii în Portugalia, Spania si Franta, va ajunge si sudul Germani. Nu-ti vine sa crezi ca dupa o zi minunata, cu soare si cer senin, vremea sa se schimbe 180°!
Vântul nebun cu rafale de ploaie rece si marunta nu a reusit însa sa ne strice planul, pentru ca ne propusesem sa petrecem ziua la piscina termala.
Dupa ce am umplut doua genti mari cu prosoape, halate, slapi, colace, ochelari de scafandru, sampoane, bomboane...am refuzat sa o mai luam si pe Charlotte - papusa preferata a Marlenei. Ieri am carat-o în rucsac pâna pe vârful muntelui - azi, sorry, ramâne acasa!
La piscina, lumea de pe lume! Am gasit însa patru locuri frumoase, apoi am facut programul în functie de dispozitia copiilor. Acum neaparat afara, dupa cinci minute neaparat înauntru; acum în grota cu acvarii, apoi pe vapor; acum pe topogan în bazinul copiilor, urmatorul moment în bazinul adânc, la sarituri. Acum mi-e sete, acum mi-e foarte foame...de o înghetata! Dupa patru ore, am fost atât de KO încât aproape am adormit pe sezlong, în zgomotul acela infernal de Waterpark. Am mâncat ca ei, cartofi prajiti cu Ketchup, am construit vaporase din piese Lego, am fost pe post de calut pentru Marlene - care înca nu stie sa înoate si pe post de suporter si supraveghetor pentru Felix -"marele snorkeling", care nu poate aprecia adâncimea si se scufunda pâna aspira apa pe tub! Si parca nu ar fi fost deajuns, a mai urmat si dus, spalat, descâlcit si uscat parul...Am fost atât de fericita când pe la trei, am urcat în masina si ne-am îndreptat spre casa...Uffff! Frumos dar extenuant! Scorul? 3:2 pentru "echipa adversa"!
Daca nu ar fi trebuit sa ducem copiii la München, m-as fi bagat în pat, macar pentru o jumatate de ora! Dar...am adunat ultimile bagaje si am "livrat" copiii la domiciliul parintilor.
La ora 18, ne-am asezat pe canapea si am rasuflat usurati: la noi începe weekendul...
PS: se spune: "în tot raul e si-un bine!" La noapte, la oboseala acumulata, nici n-o sa mai bag în seama luna plina, am sa dorm neîntoarsa! N-am sa aud nici macar uraganul Xynthia! :)

6 comentarii:

  1. Sper sa treceti cu bine "uraganul",si mai am speranta ca nu va ajunge si pe la noi.. In schimb am vazut o poza minunata...cu doi copii splendizi!
    Despre scor...(ha ha ha )....era de asteptat!!
    Una peste alta a-ti avut doua zile minunate, nu?

    RăspundețiȘtergere
  2. JocoK,
    asa este! am uitat ca nu mai am 20 de ani! Dar a fost minunat si ne vom aminti cu drag, cel putin pâna la urmatoarea vizita :)
    Zile splendide!
    Uraganul...voi adormi imediat ca un sac de cartofi...Daca mai sta casa în picioare, mâine dimineata ma voi duce la serviciu :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am avut impresia ca pana la Xynthia ati fost afectati de uraganul "nepoti" :-)
    Si cumnatul meu cu familia a fost la Schwimmbad ieri, noi am preferat sa mergem intr-un Gartencenter sa iau flori, seminte si pamant sa am ce lucra saptamana asta diminetile cand e gaza la gradi.
    Nepotii vostri sunt niste scumpi, mi-a placut ca iau atitudine si pozeaza in fiecare fotografie.

    RăspundețiȘtergere
  4. Asa este Ceska777,
    am supravietuit fara mari daune ambele Uragane :)) Cei doi se iubesc tare mult si când au chef, pozeaza într-adevar, gasindu-si "partea de ciocolata" fara sa le spun eu ceva :)
    Pentru flori este prea devreme -la noi. La voi e mai cald, dar s-ar putea sa mai vina înghet. Noi pregatim florile de la balustrada balconului si terasei, doar la sfârsitul lui aprilie.
    Viel Spaß!

    RăspundețiȘtergere
  5. Acum am vazut si eu la stiri despre furtuna ce s-a abatut asupra vestului Europei. Nu stiam cine e Xynthia asta, dom'le! In fine, la noi in weekend a fost si inca mai este cod portocaliu pe cursul Dunarii; fluviul a iesit din matca si a inundat deja intre Turnu Severin si Giurgiu, unde a depasit destul de mult cotele de atentie. Cod galben de la Giugiu pana la Galati. Pamantul musteste de atata uezeala si la noi la curte abia mai putem intra cu masina - totul e noroi :(

    RăspundețiȘtergere
  6. Alina,
    Primavara...cu bune si rele, primavara minunata, primavara mai putin frumoasa...
    Da...numele astea sunt cumparate la fiecare sfârsit de an, pentru destui bani si bineânteles fara a sti în prealabil daca "low pressure area" sau "high pressure areas" va fi ciclon, uragan, sau doar vânticel...:)

    RăspundețiȘtergere