joi, 4 februarie 2010

Bloggerita

LEAPSA "Vorbiţi despre rutina zilnică de blogger" primita de la Cell61
(Blogerita sunt din august 2009 si încerc sa descopar zilnic mecanismul blogosferei)
Doar joi dimineata deschid computerul în zor de zi si ma duc direct pe ZeList. Nu înteleg cât de real ar fi clasamentul, dar ideea îmi place si ma motiveaza.
În rest, cel mai devreme la ora 12 am acces privat la internet, când dupa ce verific mail-urile, verific si daca cineva a gasit de cuvinta sa faca un comentariu la ceea ce am scris eu. Daca DA, raspund bucuroasa. Îmi creste deasemenea inima vazând ca fotografiile celor din rubrica "Persoane interesate"creste si verific totdeauna ce si despre ce scriu noii înscrisi. Jumatatea de ora cât dureaza pauza îmi ajunge doar sa mai arunc o privire peste ce mai e nou în blogroll.
Acasa, pe la ora 20 când de obicei activitatile casnice sunt încheiate, ma asez pe canapea în sufragerie si iau laptopul pe genunchi. De când am blog, sotul meu e fericit pentru ca poate privi nederanjat programul TV preferat (eu revendic telecomanda doar miercuri seara pentru "Desperate Housewives"), iar eu sunt multumita ca am cu cine "povesti" câte si mai câte se întâmpla pe lumea asta :) Verific ce au scris nou prietenii din blogroll, mai fac un comentariu, mai scriu ceva pe pagina mea si...punctual, înainte de stirile de la ora 22, sting computerul (exceptii rare: concedii, vinerea, sâmbata).
Leapsa merge mai departe la: Vaca verde, Belle de Jour, Alina, Flavius si Paul
Update 5.02.2010: Îi rog pe photograph si pe JocoK sa preia deasemenea leapsa :)

13 comentarii:

  1. Mulţumesc frumos pentru promptitudine! Ce bine de voi că v-aţi împărţit activităţile de seară în aşa fel încât toată lumea e fericită :)
    Desperate Housewives, zici? L-am văzut şi eu, cred în întregime, păcat că a devenit un pic prea previzibil de la un moment dat...Nu mă mai surprindea cu nimic.
    Eu urmăresc Dexter acum, un serial extrem de diferit :)

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc
    o rezolv cat pot de repede de iute
    :)
    multumesc din nou

    RăspundețiȘtergere
  3. Cell61: daca e Leapsa- atunci clar ca e de dat mai departe! :-)
    La noi ruleza nu stiu a câta serie, cred ca e al 4-lea an; postul de televiziune baga însa atâtea pauze de reclama încât doar daca ai laptopul la îndemâna poti suporta! Mie înca îmi place înca...
    Dexter? Hmm! nu cunosc decât un desen animat (se uitau fetele mele, acum câtiva ani) cu un copil-geniu Dexter ce avea o sora Didi. Cu siguranta te referi la alt Dexter!

    RăspundețiȘtergere
  4. Vorbeam mai sus de promptitudine?! uite la Belle promptitudine!
    MULTUMESC BELLE de JOUR! :-)

    RăspundețiȘtergere
  5. Cu siguranţă mă refer la altul :)
    Nu e desene animate, e cu cel care a luat Globul de aur anul ăsta pentru rolul din Dexter - Michael C. Hall.
    Pe scurt, el e criminalist la o secţie de poliţie din Miami, pe timp de zi, iar noaptea, din când în când, omoară criminalii care scapă nepedepsiţi, nelăsând niciun fel de urmă.
    În film, personajul nu are niciun fel de sentimente, dar disimulează asta perfect, ducând o viaţă aparent normală şi banală.
    E interesant de urmărit din punct de vedere al psihologiei lui, iar în unele situaţii e de-a dreptul hilar. În alt mod decât cel din Desperate housewives, normal ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Cell61: mi-a fost clar din capul locului:)))
    Deci Dexter spui?! trebuie sa caut, daca ruleaza si la noi...Suna foarte interesant,multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  7. Carmen,te stiu ce cateve zile ...dar incet, da sigur, blogul tau devine ca un drog pentru mine...

    RăspundețiȘtergere
  8. JocoK:
    este clar si demonstrat- drogurile sunt deosebit de periculoase pentru sanatate!Ai mare, mare grija! :-)

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte frumos blogul. Uite o rutina mai interesanta. A mea este extreeem de banala. :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Photograph, ce ar fi sa ne povestesti?! :-) Atasez imediat numele tau la cei provocati...Poate daca ne povestesti cum decurge ziua ta, nu o sa ni se para banala de loc, ba chiar tu, vei descoperi ca nu e chiar asa cum o crezi :)

    RăspundețiȘtergere