vineri, 2 aprilie 2010

Am vopsit ouale :)

12 comentarii:

  1. Draga Carmen,
    ARATA SENZATIONAL! Felicitari!

    Un Paste Fericit!
    Mihaela

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Mihaela,
    bine ai venit pe pagina mea :)
    Am trecut si eu pe la tine si ti-am admirat ouale. Tare faine. Acum multi ani faceam si eu asa, cu frunzulite, în ciorapi. Era munca multa, dar ca si acum, îmi face o placere deosebita!
    Îti doresc deasemenea un Paste fericit alaturi de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoase!!!!!!
    Cred ca te-au ajutat si fetitele!
    Sa veti un Paste fericit,cu sanatate si bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  4. Da Ema,
    eu de trei ani doar chibitez la vopsitul oualor :)
    Raluca, cea mica (19 ni), este artista familiei la vopsit oua.
    Un Paste luminos si tie Ema!

    RăspundețiȘtergere
  5. O ce minunate sint!
    Si noi acum le-am terminat!
    Lumina Invierii sa-ti aduca pace in suflet si multe bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  6. Mariana,
    si tie un Paste fericit alaturi de cei dragi tie!

    RăspundețiȘtergere
  7. Zâna draga si buna,
    un Paste luminos îti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna,Carmen!

    Paste fericit alaturi de intreaga familie iti doresc!Sunt undeva in Moldova unde traditiile de Paste sunt pastrate atat de vii...Iti urez sa simti si sa primesti Lumina Sfanta a Invierii asa cum o voi primi si eu in aceasta seara magica...cu iubire si pace in suflet!

    Irina

    RăspundețiȘtergere
  9. Multa multa Lumina si Dragoste patrunsa de Spiritul acestei Sfinte Sarbatori!!!
    "PASTE FERICIT"

    RăspundețiȘtergere
  10. Irina,
    sa stii ca unul din telurile mele de concediu, cândva, este nordul Moldovei. Copil fiind am vizitat bratara mânastirilor, acum mi-as aduce familia. Iti doresc din suflet sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
  11. Joco,
    sa ne dea Dumnezeu sanatate, tuturor!Un Paste fericit Joco!

    RăspundețiȘtergere