luni, 12 aprilie 2010

Leapsa deconspirativa :)

Am primit de la Tetris un Premiu - Multumesc mult Tetris!
asociat cu intrebarile de mai jos:
1. Ai o porecla?
Nu, nu stiu sa fi avut vreo data. Fetele mi-au spus si înca îmi mai spun: MAMI. Sunt rasfatata de sotul meu cu apelativul SCHATZI, dar porecle nu am ...
2. Unde locuiesti?
Într-un cartier linistit dintr-un oras mare, curat si frumos, în sud-vestul Bavariei.
3. Ce înaltime ai?
Înaltimea fizica:1,64 m. Cea morala...n-am la îndemâna instrumentul de masura :)
4. Ai zi onomastica?
Din pacate, nu :(
5. Ce ocupatie- meserie ai?
Inginer TCM - proiectari nave marine.
6. Ai frati sau surori?
Am un frate-bun, mai tânar si un frate-vitreg, mult mai tânar.
7. Limba materna?
Româna
8. Limbi vorbite?
Germana, de 10 ani devenita de uz zilnic! Engleza si Franceza din zi în zi tot mai neexersate si mai prafuite...
9. Colecţii?
Colectionez pantofi, pe care îi mai si port din când în când :)
10. Numar la pantofi?
38/39 (traiesc pe picior mare!)
11. Scoli absolvite?
mi-a placut raspunsul lui Tetris, pe care-l preiau: "Fabrica de ingineri, productia emisa de stat, nu particulara".
12. Materia preferata?
Pictura, literatura.
13. Ce hobby-uri ai?
Decoratiuni interioare, pictura, fotografia, lectura...
14. Bani de buzunar?
În afara de batista nu am nimic în buzunare, urasc buzunarele pline! iar "Bani de buzunar" nu am niciodata! (Nu prea plec spontan la cumparaturi :( e un defect??? )
15. Dorinta?
Sanatate si armonie în familie, sunt dorintele mele cele mai mari! pentru luna viitoare, am o dorinta suplimentara: fiica mea sa termine examenele de Abitur cu succes!
16. Vise?
Sa întreprind o calatorie în jurul lumii, fara teama de razboaie, lovituri de stat, luare de ostatici sau greve. Sa întâlnesc persoane cinstite, prietenoase si comunicative.
17. Numar norocos?
Nu mi-e constient ca as avea un numar norocos, nici macar o zi norocoasa!?!
18. Ai vrea sa revezi...
O-ho! lista mea cu "as vrea sa vad" este înca luuuuunga-lunga; una pe tema "as vrea sa revad" nu exista! Dar ma întorc cu multa placere în România si mai am câteva "orasele" pe care le revizitez cu drag: Barcelona, Paris, Verona...
19. Ai animale de casa?
a) în prezent:
4 pestisori aurii, care iarna locuiesc în acvariu si în restul anului, în bazinelul din curte (Cleopatra, Cezar, Joséphine si Napoleon). As mai avea...pe Hansi si Grete, cele doua mierle :))
Am avut:
b) în perioada când am locuit la parinti:
broasca testoasa (Tereskova),un pui de cioara (Croncanel, care se uita la TV cu noi :) când a fost sigur pe zbor, a plecat sa-si caute neamurile), papagali; Fratele meu a avut o colectie de paienjeni( cu eliberarea carora ma ameninta, de câte ori dorea sa obtina ceva) si chiar si un sarpe negru- "de casa" :((
c) în perioada când fetele mele erau mici:
doi catei-foxterrier(Leo, Bobi), o multime de pisici, boboci de rata si pui de gaina (pe care, când deveneau adulte le donam în ograda bunicii), acvariu cu pestisori, hamsteri...
20. Sentimentul cel mai pretuit?
Raspunsul lui Tetris mi se potriveste, deci preiau: "Iubirea, pentru oamenii din jur, familie, prieteni, care sa fie exprimata, nu neaparat prin cuvinte, ci prin grija, prin prezenta si chiar si prin taceri" (minunat formulat Tetris!)
21. Care a fost cea mai frumoasa zi din viata?
OH! o întrebare deosebit de complexa...am avut noroc de multe "cea mai frumoasa zi din viata" si sigur au sa mai vina...Mai astept pâna sa pot sa dau un raspuns concret!

Mi-ar place sa preia premiul si aceasta leapsa: Belle de Jour, Alina, Mariana, Elisa, Vania.

6 comentarii:

  1. Ce prompt si frumos ai raspuns! Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. uau! ce leapsa lungaaaa! o sa raspund mai tarziu, ca acum ma ocup de copilasi :) te pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Tetris,
    placerea a fost de partea mea :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Alina,
    când ai timp :)
    (da de care copilasi te ocupi? Maria si mai care copilas?!) Te pup si eu

    RăspundețiȘtergere
  5. pai animalutele casei sunt tot copilasi :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Hi... language barrier ... but dropping by to say .. thank you for taking time to drop some comments ..

    Being Different
    Do You Still Use Them?
    Food I Fancy First

    RăspundețiȘtergere