vineri, 15 ianuarie 2010

BONNIE

Este cea mai simpatica vecina si de câte ori trece prin fata casei mele, ma cauta. Daca o observ, ies într-un suflet la usa de la intrare si...stam la un cârnacior! Bineînteles ca pentru ca o iubesc, cumpar totdeauna pentru Bonnie, un salam-uscat delicios!
Dupa ce ne jucam putin, saluta gratios si-si continua drumul, patru case mai departe.

Puskin, daca esti online, ai grija, nu da asa puternic din codita, sa nu spargi ecranul monitorului!
Daca tocmai esti single si te-ai îndragosti la prima vedere, stii unde ma gasesti...Va fac cunostinta cu multa placere

9 comentarii:

  1. Simpatica intr-adevar Bonnie. Cred ca esti vecina ei preferata, si pe buna dreptate. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da Calator, ai dreptate! Pentru ca Bonnie nu mai este "o fetita" ci..."o bunicuta" (are peste 12 ani) are toanele ei si nu sta de vorba cu oricine! Pe mine însa, când ma vede, alearga - aproape se rostogoleste cu piciorusele ei scurte.

    RăspundețiȘtergere
  3. Aaaa, acum am înțeles de ce-mi spuneai că sunt un westie...Ți-era drag de o cățelușă din rasa asta și doreai să mă combini.
    Eu sunt gata, m-am îndrăgostit, cum facem? :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Puskin, hai într-o plimbare pe aici. Pe Cell61 îl invit la o cafeluta si când trece Bonnie prin fata casei, iesim "întâmplator" si va fac cunostinta! Restul, pentru un poet ca tine, este o bagatela! :-)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ho-ho, este aproape ca un bulgare de zapada, vecinuta ta! Ea a maturat asa în fata intrarii? :-)

    RăspundețiȘtergere
  6. Vai ce draguta e asta mica! Da si tu esti draguta daca spui ca ai rezerva speciala pentru vecina Bonnie!

    RăspundețiȘtergere
  7. PAUL- Pai vezi! serviciu contra serviciu! ea un cârnacior, eu economisesc maturatul :-)

    Liliana- Odata m-a prins fara "bunataturi" si cum ea este obisnuita sa primeasca totdeauna, a asteptat privând cu ochisorii ei ca margelele, neîntelegând de ce amân dulcele moment. M-a salvat stapânul ei, care mi-a oferit pe ascuns, leckerli din buzunar; si asa n-am dezamagit-o pe Bonnie :-)

    RăspundețiȘtergere
  8. OOO
    ce minune de terrier mic
    vai..sunt absoluti...cei mai simpatici...bine ca are curte ca au o energie cat trei caini mari la un loc
    :)
    salutari de la noi
    :)
    si o zi perfecta pentru tine
    :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc Belle! am sa transmit si lui Bonnie :-)

    RăspundețiȘtergere